ponedjeljak, 19. kolovoza 2013.

U sivim nijansama

Koliko vidim, drage moje kreativke, nisam jedina koja je zapustila svoj blog.:) Listam blogove koje pratim i vidim da su na mnogima zadnji postovi još od prije par mjeseci..jojojoj!  Nadam se samo da nedostatak kreativnih tema za objavljivanje u blogosferi nije pratio i nedostatak kreativnosti u svakodnevnom životu i da ste i izvan svjetala blogopozornice marljivo stvarale i stvarate i dalje.

Jednom prije napisala sam da mi je reciklaža naročita strast, stvoriti od starog novo, starome udahnuti život. Slijedećih nekoliko radova je kombinacija metala, čepova, kartona, sve u svrhu stvaranja funkcionalnih i oku ugodnih komada nakita koje pristaju uz razne odjevne kombinacije. Nadam se da će vam se svidjeti!


                                                   

Broj komentara: 5:

  1. Bravo:) I meni je reciklaža osnovna nit vodilja...Čovjek bi se iznenadio što se sve može reciklirati!Odlična ideja:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej hooo... Evo tek sam se vratila u blogosfericu i općenito u svijet kraftanja, kolača i svega ostalog pa povodom toga imam jedan giveaway...
    Pozivam te da pogledaš o čemu se radi :)
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2013/10/darivanje-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Izabrala sam te za Liebster blog award pa ako imas vremena za igricu, svrati do mog bloga.
    die-craft.blogspot.com
    Lep pozdrav, Dragana

    OdgovoriIzbriši