utorak, 30. srpnja 2013.

Nagradna igrica!

Prije skoro pola godine ostavila sam ovdje zadnji post. Naravno da nisam prestala kreativno stvarati - naprotiv, radila sam punom parom stvari koje su u zadnje vrijeme moja glavna zanimacija, a to su kolajnice, prstenovi, broševi... No, kako to obično bude, otkrijemo da nemamo više vremena za pisanje bloga, iako bi se, teoretski, uvijek moglo pronaći vremena za tu lijepu aktivnost. Valjda smo previše lijeni ili nam, jednostavno, neke druge stvari odvlače pažnju. A možda nam podsvjest svojom rezignacijom poručuje da je vrijeme za makeover bloga,  drugačiji pristup, drugačiji imidž, drugačije postove. Možda od bloganja želimo više od pukog divljenja tuđim radovima i očekivanja istog takvog feedbacka na svojim. Ne znam. On što znam jeste da ću od sad ponovno često navraćati ovdje, ako ne da pišem, a ono da vas čitam, drage moje kreativke.

Kao lagano ponovno uhodavanje u blogerske vode, odlučila sam se za jednu nagradnu igricu,a uvjete sudjelovanja možete vidjeti na ovom linku: mala kućna reciklaža.

Sudjelujte, sherajte, igrajte! Do novog posta koji, obećavam, neće čekati pola godine na svoj red kao ovaj - puno vas pozdravljam.

Nema komentara:

Objavi komentar