utorak, 5. veljače 2013.

Set "Lavanda"

Dogodi se tako da napravim neki rad, i zaboravim na njega.
I onda stoji u špajzi dosta dugo, i prašina se na njemu skuplja, i tako sve dok ne dočeka da ponovo bude otkriven.:)
Tako je, uostalom, sa mnogim lijepim stvarima u životu, zar ne? Evo jedan set rađen još ljetos, boca i svijećnjak, a tek jučer odnesen u izlog kreativne udruge "Škart" čiji sam ponosni član odnedavno.


Broj komentara: 12:

  1. Lavanda je vječna i uvijek lijepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš lijepi radovi :)) Sigurno je zanimljivo u toj zadruzi, baš sam pročitala članak.. skroz ste svestrani :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sada je izlog sigurno mnogo lepši :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan set, sviđa mi se boja:-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna boja, a o lavandi uvijek sve najbolje...Meni najdraži cvijet i motiv:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je pročitati da i drugi zaborave na vlastite radove:)
    Sladak komplet, zanimljiva mi je ova nijansa kojom si radila podlogu, odlično se stopila s motivom lavande!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijep rad. Ja sam mislila da se samo meni događa da zaboravim nešto što sam započela raditi, ah...olakšanje! Ponekad započnem nešto i jednostavno mi se više ne sviđa ili nemam ideja, pa ostavim za bolje dane! Ovo je super napravljeno. Odlično ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan rad, ne mogu da verujem da je bio zaboravljen.
    Obažavam lavandu :)

    OdgovoriIzbriši