nedjelja, 24. veljače 2013.

Novi radovi iz moje male kućne reciklaže

I dok jedan dio Hrvatske muku muči sa snježnim nanosima, kod nas u Dalmaciji sve miriše na nadolazeće proljeće. Temperature su svakim danom više, prvo cvijeće sramežljivo proviruje iz trave, kavica se počinje piti vani na štekatima.
Kako me sve, ali baš sve, asocira na proljeće koje mi je oduvijek bilo najdraže godišnje doba, napravila sam nekoliko novih cvjetnih kolajni od svega što mi je došlo pod ruku. Sviđaju li vam se?:)




Broj komentara: 9:

  1. Ružičasta mi je definitivan favorit, baš ukazuje na to proljeće koje nikako da stigne do nas u slavoniju! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Πανέμορφα και με ωραία χρώματα.Καλή εβδομάδα!

    OdgovoriIzbriši
  3. meni je plava prekrasna! svježa, morska, ljetna...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa, sviđa, svaka na svoj način lijepa, ali ova prva mi je nekako najzanimljivija:)

    OdgovoriIzbriši