subota, 26. siječnja 2013.

Eko-nakit

Zimski su dani kao stvoreni za igrice sa iglicom, koncem i škarama. Mene je uhvatila manija izrade nakita od recikliranog materijala, mašta se razigrala, ideje odasvuda pljušte, a to je, ako ćemo iskreno, ono što nam jedino i treba! Puno šarenih ideja! Ova nova zanimacija ima za posljedicu da su mi ormari postali mnogo pregledniji jer sve ono što mi više ne treba završava u kolajnama i broševima.

 Dobra strana ovakvih hobija je što se sve može iskoristiti, ukoliko imate mašte. Ne baca se ništa, stare stvarčice dobijaju novo ruho, novu ljepotu, doživljavaju svoj preobražaj koji, na svu sreću, nije kafkijanske naravi.:)

Evo nekoliko mojih najfriškijih radova:

broševi
black and white
blue symphony



Broj komentara: 10:

  1. Oduševljena sam tvojim radovima.
    Ja sam nekada samo ružice radila i uvek sam želela da napravim oglicu, ali nisam...a ove zime me malo uhvatio lenjitis :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi se sviđa.Kombo boja je jako lijepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan ti je eko nakit. Da i ja ništa ne bacam i pokušavam sve iskoristiti, jedino što sad imam problem. Nemam više kud stavljat ono što ne bacam... he he
    Na mom blogu te čekaju nagrade :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja, mogla bih se i sama bacit u čišćenje ormara ;) Plava ogrlica mi je preslatka.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala vam na ovim slatkim komplimentima!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. divnooooo :D volim recikliranje,trudim se da to radim sto vise :D
    pozdrav
    afroditacreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši