četvrtak, 4. listopada 2012.

Male stvari

"Male stvari čine život", čuli ste do sad već milion puta.
I, bez obzira što se radi o klišeju, to je istina. Ako zatvaraš oči pred detaljima i uvijek tražiš nešto grandiozno i veliko, puštaš život da prolazi pored tebe. Ljepota je u sitnicama, zadubite se u njih i otkrit ćete jedan sasvim novi svijet pored ovog znanog svima.






Broj komentara: 13:

  1. Slažem se s tobom... i ja uživam u malim stvarima koje ne koštaju ništa, a posvuda su oko nas.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je ono što ja pokušavam objasniti mnogim ljudima dok ih savladaju problemi i od njih ne vide ništa drugo do tih samih problema (pa ni rječenje čak). Svakodnevno sitnice ispunjavaju život!
    p.s. zašto imaš provjeru na komentarima? Teška je.. :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda da sam nešto krivo stisnula. Molim sve ostale koje budu ostavljale komentar da mi jave jesam li to uspješno maknula:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Sitnice su zapravo sve... najviše znače! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo, sitinice život znače, a i uspomene na ljeto. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne fotke malih svakodnevnih "detalja" koje i ne opažamo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo si lijepo "rekla" i pokazala fotografijom:)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. istina! slažem se, pokušavam uvijek istaknuti te sitnice i sebi i ljudima oko sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Potpuno si u pravu. Ja se radujem malim stvarima kao malo dete i cudim se sto i drugi ne reaguju kao ja!

    OdgovoriIzbriši