utorak, 16. listopada 2012.

Još jedna kutija za "đinđe"

Jedna od stvari koja se kod mene neprekidno množi jeste - nakit. U više navrata do sad sam pisala o kutijama za nakit koje, nekako uvijek tako ispadne, radim za samo za sebe i vlastite potrebe jer sam toliko ovisna o "đinđama" da mi kutija nikad nije dosta.


Iz istog razloga nastala je i ova kutija, koja je i prije no što se ljepilo osušilo osvanula puna narukvica, kolajni, naušnica i ostalog za predstojeću jesensko-zimsku sezonu. Nisam je previše "cifrala", jedino što sam uz rub nalijepila najprije satensku vrpcu a zatim jednu rupičastu. Vrpca na vrpcu, hm? No ja sam zadovoljna rezultatom.:)

Broj komentara: 12:

  1. Baš mi je simpatična:)))Jel` to gore salveta ili materijal? Ako je materijal, čime ga lijepiš?
    Divno su se uklopile vrpce, daju jednu romantičnu notu:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepa! Veselih boja i nekako moderna :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super kutijica.....još nam drugi put malkice otvori poklopac pa da vidimo i što je unutra!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutija je prelepa i totally shizzz, bas mi se dopada

    OdgovoriIzbriši
  5. I meni je izvrsna, ne vidim da li je gornji dio salvetica u jednom komadu ili si sama kombinirala detalje, ali motiv je baš odličan!

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasan motiv kao stvoren za kutiju za nakit :)

    OdgovoriIzbriši