četvrtak, 9. kolovoza 2012.

Igram se žicom!

Prije par dana imala sam mogućnost birati poklon koji želim, i nakon kratkog, jako kratkog razmišljanja odlučila sam se za - kliješta!
Da se razumijemo, ne za kombinirke ili nešto slično tome:)) nego za ona mala, decentna kliješta koja kreativci koriste za neograničene igre sa žicom koja je nevjerojatno zahvalan medij.
I tako, evo mog poklončića (ok, uz to sam dobila i čitav niz drugih hoby stvarčica o kojima ću nešto reći neki drugi put):
I, naravno, čim su kliješta došla u moje ruke ja sam postala ovisna o novoj zanimaciji - radu sa žicom. Dala sam mašti na volju i počela raditi vitice, nizati perle, dala se u potragu za zanimljivim tutorijalima, i za vrijeme cijelog tog ushićenja - skroz zaboravila da je vani 35 stupnjeva!
                                       


Broj komentara: 13:

  1. Baš je lijepo! Već sam neki dan na jednom blogu napisala da mi je nakit od žice baš posebno drag i lijep :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakve alatkice sam još odavno prisvojila iz ormarića moga supruga:)) I meni je igra žicom omiljena zanimacija... mogu zamisliti koliko te ponijela "kreativna žica" kad si zaboravila na temperaturu.. radovi su ti jako neobični i originalni

    OdgovoriIzbriši
  3. Poklon je ajnc a! Bolje nisi mogla odabrati. Radovi su ti odlični!

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja mislim da je poklon super! Ja imam samo jedna kliješta s okruglim vrhovima i pokušala sam motati žicu ali mi nešto nije išlo, možda mi trebaju još jedna kliješta kojima ću držati žicu ili jednostavno žica nije pogodna za uvijanje :(
    Tvoj novi nakit je super! Igraj se i dalje sa novim alatom i napravi još puno nakita!

    OdgovoriIzbriši
  5. jako zanimljivo odlično ti je ispalo

    OdgovoriIzbriši
  6. želim ti dobru zabavu sa novim alatom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. radujem se što si dobila pravi alat, a prvi radovi pokazuju skriveni talenat...vidim ja da ćemo se tek diviti savršenom nakitu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasan poklon i ja volim te korisne poklone. Super te krenulo, čekamo nastavak i nove fotke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nakit od žice mi je uvijek bio zgodan i poseban, jer je drugačiji od ostalog. Nikad se nisam okušala u tome, ali da sam imala popravke naušnica i sl., jesam. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kad bih mogla da se kloniram onda bi sigurno radila i ovo! Svaka cast! Bravissimo

    OdgovoriIzbriši