četvrtak, 19. srpnja 2012.

Oda ljetu kroz nekoliko sličica

Iako sam u prethodnom postu kukala zbog vrućina i fjake koja nas u Dalmaciji drži od lipnja pa do konca rujna, moram priznati da ipak volim to blještavo, užareno ljeto, te duge sunčane dane i kratke, zvjezdane noći, i mirise ljekovitog bilja u kršu, i ritual spravljanja ribe na gradelama, i orkestar cvrčaka koji svira svoj zaglušujući krešendo, ma volim ja čak i komarce, eto.
No kako sam starija to su ljeta sve manje "duga, topla" i nekako mi se čini da se ni ne okrenem a već smo u zlatnoj jeseni i još dalje i dalje...
I možda sam ljeto baš zato zavoljela, jer se za njega hvatam kao utopljenik za slamku želeći da što dulje potraje i da se nekako zaledi vrijeme dok su u kadru sunce, more, mirisi i zvuci ljeta, i dok se čini kao da ne postoji duga i tamna zima.
Moj doživljaj ljeta ispričan u slikama bi, zato, izgledao ovako:

Broj komentara: 8:

  1. Doista ljeto zaslužuje odu!!! Predivne fotografije:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa mislim da si fotkama ispričala sve o ljetu kakvo ono je :)) Uživaj u svakom njegovom danu i noći.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala još jednom. Pravo ljeto. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, ovo izgleda predivno. Volela bih da sam tamo, ali ove godine izgleda - Ada, mada ni to uopste nije lose. I ja volim boje

    OdgovoriIzbriši
  5. četvta fotka je super!

    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš to, baš to! Dobar ulov školjkica;)

    OdgovoriIzbriši