subota, 28. srpnja 2012.

Morsko blago, prvi dio

Morska obala krije pravo blago u vidu školjkica, kamenja, komadića stakla obrađenog višegodišnjim radom valova, soli i sunca. Odlazak na more stoga mi je zanimljiviji od posjeta najbolje opremljenoj hobby trgovini, prebiranje po oblucima, oduševljenje kad naiđem u svojoj potrazi na kakvu lijepu školjku, komad obrađenog stakla ili drveta ne može se mjeriti ni sa kakvom kupovinom umjetnog repromaterijala. 

Obzirom da se nakupilo dosta toga što jedva čeka biti pretočeno u neku ideju i uradak, najprije sam odlučila iskoristiti nekoliko velikih i lijepih školjki za izradu - kolajne. Sve što vam za ovo treba jeste solidno dugačak komad špage ( cca 2 metra), kukica, dugmić za kopču, perlice i - morsko blago. Špagicu najprije pričvrstite za dugmić, zatim jednostavnim bodom lančića  nanižite perlice na špagu, a kad završite s time formirajte omču kroz koju ćete provući dugmić. Pričvrstite školjke (koje ste prethodno probušili da biste ih mogli pričvrstiti za kolajnu), ukrasite ih po izboru, ja sam evo i na njih zalijepila špagicu u obliku vitice....i kolajna za svakodnevni đir i ljetne kavice je spremna za šetnju!


Broj komentara: 8:

  1. ΤΙ ΩΡΑΙΟ! ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!
    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    OdgovoriIzbriši
  2. O da,školjkice u bilo kojoj varijnati su uvijek cool!

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš smo sve inspirirane morem i morskim radovima u ove vruće dane. Ideja ti je super maštovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je zaista prelepo!
    Imam jako puno školjki, ali nemam ih čime bušiti.
    kako i čime?
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. snežana - obična bušilica s vidija borelom

      Izbriši
  6. Baš sam htjela upitati jesu li to bušene školjkice i čime ih bušiš, ali sam skužila odgovor iznad. Svaka čast na strpljenju!

    OdgovoriIzbriši