utorak, 19. lipnja 2012.

Giweavay - rezultati!

Drage moje, nisam vas zaboravila!
No, na žalost, zadnjih dana nešto čudno mi se počelo događati s kompom, jednu stranicu mi otvara i po desetak minuta, na internet se jako teško priključujem. Naravno, odmah sam poduzela sve potrebne mjere, uključila svu moguću antivirusnu zaštitu ali...ispada da nije virus.
Možda je stara zvijer počela rikavati, tko zna.:(
Uglavnom, iskoristit ću ovaj rijedak trenutak kad sam uspješno konektirana na internet, i brže-bolje objaviti rezultate bez objave slika s glasanja ili bilo čega što bi prekinulo ovu krhku vezu koju imam s internetom - dakle, izvlačenjem papirića iz velikog dekupažiranog kuhinjskog lonca dobili smo i pobjednicu a to je Loredana.
Draga, javi mi se na jasminas40@gmail.com i pošalji mi svoju adresu!

2 komentara: