ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

Decoupage na pločicama i giveaway

Što napraviti kad se nađete na više-manje pustom otoku, sa jednim kistom, bočicom Drvofixa, nekoliko pločica i jednom dobrom salvetom?
Mislim da se odgovor sam nameće.:) Za decoupage zabavu ponekad je potrebno tako malo, a rezultati znaju biti tako zanosni.
Za ovaj mali mozaik koristila sam salveticu kupljenu u Provansi koja ima 4 različita lica, sa različitim motivima, ne znam koji mi je ljepši od kojeg.:) Stoga sam odlučila i vas darovati sa ovom salvetom, i još jednom koja također ima 4 različita motiva (neka ostanu tajna), a u kuverticu će sretna dobitnica dobiti još poneko iznenađenje...sve što trebate učiniti jest ostaviti komentar na ovom postu, linkati moj giweaway na svom blogu ili Facebooku i...to je to! Izvlačenje je 17. lipnja 2012. godine u večernjim satima. Sretno!

24 komentara:

  1. Ok. Evo mog komentara, bilo bi lijepo biti sretna dobitnica. Idem postaviti i link na svoj blog. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  2. Salvetice-uvijek! Darivanje-uvijek!Divno...Krećem na linkanje:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lijepi detalji na salvetama :) linkić na tvoj blog ubacujem u svoj post od danas :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe...Hajde da se igramo :). Pozz

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se kako si napisala... "rezultati znaju biti zanosni"!! Jer ovaj tvoj kolaž kojeg si pokazala zbilja izgleda zanosno, ma ne mogu odvojiti pogled od ovih motiva!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pre par dana kupila sam boje,salvete lepak i jos po nesto...jedva cekam vikend da uzivam u salvetnoj tehnici...tvoje salvete su predivne...moze li link na twitter?

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgodna salveta! Već imam viziju gdje bih ju iskoristila :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista je prelepo!
    Od kad su nam promenili bloger, baš se slabo snalazim, ali mislim da ću uspeti da ispunim zadatak :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Salveta je predivna! Linkam na svoj blog.
    Bilo bi zgodno kad bi se povremeno moglo neke ljude tako zatvoriti na jedno mjesto bez interneta i kompjutera, baš me zanima jel bi se snašli u stvarnom životu i preživjeli jedan dan ili bi panično zavijali da žele nazad..

    OdgovoriIzbriši
  10. krasne salvete! nadam se da ću i uspješno linkati :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno! Podijelila na fejsu, ne znam kako da ti pošaljem link da provjeriš...A.T.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno, sviđa mi se. Lajkala sam i podijelila na svom FB profilu: Nina Vranko!

    OdgovoriIzbriši
  13. ajmeeeeee predivne su,obožavam Provansu i velika mi je želja otići tamo...linkala sam giveaway na svoj facebooku pa evo možeš provjeriti http://www.facebook.com/ines.obradovic.1/posts/435333276500362

    Ines Obradović :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Salvete su nadasve fenomentastične!!! ;)
    http://www.facebook.com/nikolina.wins?ref=tn_tnmn

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno ;))
    https://www.facebook.com/snjezana.skrinjaric.1/posts/146145515509311

    OdgovoriIzbriši
  16. jako lijepo.. možda se i ja okušam ovo ljeto na svom otoku:)

    OdgovoriIzbriši
  17. ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    OdgovoriIzbriši