srijeda, 6. lipnja 2012.

Cvjetne minijature u limenkama

Proljeće je kalendarski na izmaku, no temperaturno još uvijek traje. I iako sam se zaželjela kupanja moram priznati da mi nije krivo, jer ovakvo vrijeme savršeno odgovara svom tom zelenilu i cvijeću koje buja oko nas...potpisala bih cijelu godinu ovako! Uglavnom, prije dosta vremena sam vam pokazala limenke nad kojima se moje srce smilovalo pa umjesto da završe u smeću, doživjele su makeover uz pomoć kista, bojica, špage i salvetica. Ostala sam vam dužna  pokazati kako su se u njima smjestile mlade sadnice, uglavnom sukulenata i ponekog kaktusića, pa evo kratkog rezimea minijaturnog, zelenog svijeta koji buja u šarenim, vedrim limenkama.Ponekad ih uzmem u ruku i zadubim se u te male, zelene latice koje trebaju tako malo prostora da bi pokazale svu svoju ljepotu....



Broj komentara: 7:

  1. Savršene su limenke, i biljke u njima.
    Bravo majstorice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. limenke su odlične a cvječe se baš uklopila

    OdgovoriIzbriši
  3. dobra i lijepa ideja za recikliranje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. koliko limenki imam i ja bih mogla probati nešto slično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zgodan makeover, baš lijepo izgledaju, ali još su mi ljepši cvjetići unutra, obožavam sukulente!

    OdgovoriIzbriši