nedjelja, 22. siječnja 2012.

Što da radim sa ovim limenkama?

Uvijek se tako dogodi - skupi mi se mnogo boca, limenki, kutija i slično, koje bi po nekoj logici trebale završiti u smeću, ali meni ih je žao baciti.:) Čini mi se kao da svaka od njih jedva čeka svoj makeover.  Pa ih onda malo bojam, patiniram, špricam, lijepim. I na kraju, kada završim sa njihovim transformacijom, uvijek se pojavi isto pitanje - a kamo sad sa njima?

Nemam pojma. Valjda budem smislila kako iskoristiti ove limenke. Ili još bolje - dajte mi vi koju idejicu!:))

Broj komentara: 16:

  1. Hej, idealno za proljetne lukovice!! Sjediš u naslonjaču, pijuckaš kavicu i uživaš u raznobojnim cvjetićima!!

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepo si uredila to , ma sigurno ćeš naći neko mjesto za njih pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. hmm, možda da posadiš nešto unutra, u neke možeš staviti svijeće, u neke ubaciti olovke, penkale ili bilo što drugo, hmm... eto, to mi je palo na pamet :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sve skupljam kao hrčak, u špajzi imam više smeća nego nekih potrebnih stvari. Slažem se sa curama najbolje ti je nešto posaditi. A, sad sam i ja dobila ideju. Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  5. To je, mogu reci , problem sa svima nama koji volimo dekupaz.Sve se moze iskoristiti, sve se moze ukrasiti.Boze sacuvaj, za bacanje nije nista.Divno si odradila limenku, pa stize prolece, sigurno ce ti neka ideja sinuti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgledaju limenke, a možeš ih iskoristiti kao ambalau za poklon, npr. staviš čaj u vrečicu i to sve u limenku "tea", tako i kavu u zrnu npr. u limeku "kava" i tak sl. A sviđa i se i Edina ideja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad budem sama riješila istu dilemu,javit ću ti!

    OdgovoriIzbriši
  8. hm da, bila bi fora posaditi zumbulić u jednu, a ove druge koristiti kao ambalažu za neki jestivi poklon - svaka čast, cure!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilo bi šteta da ovako lijepe nemaju svoju namjenu! Jedna za olovke, druga za kistove, treća za cvijet (na dno stavi kamenje ili nešto drugo do otprilike polovice limenke tako da taman stane ona mala teglica u kojoj se kupuju flanci, a u njoj možeš posaditi mini kaktus), četvrta za vazu (staviš spužvu i upikaš suho ili svježe cvijeće), peta za gumbiće, šesta za poruke (izreži komad stiropora i uguraj u limenku, zapikni drvene štapiće koje možeš prethodno dekupažirati, poruke pričvrsti sa malim kvačicama)...i više se ništa pametno ne mogu sjetiti :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Možeš ih pričvrstiti stegačima (ima ih u željezariji) na dužu dasku, koju možeš pofarbati ili ukrasiti pomoću transfera, salvetom ili kako voliš.Neka daska bude dovoljno duga da na nju mošeš montirati tri ili četiri limenke, zavisi kolike su.Na dasku pričvrstit dvije kukice i
    objesiti na zid. Tako sam zamislila staviti kantice od jogurta(9oo g)koje sam pofarbala prije pola godine a nikako da dođu na red,pa u njih staviti manje pitare sa cvijećem. Super bi izgledale i teglice na kuhinjskom zidu u kojima se može čuvati čaj, kava, suho voće itd,itd.
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične ideje, a tu bi se našlo posla i za besposlene muške ruke :)))

      Izbriši
  11. evo linkić gdje možeš vidjeti kako lijepo izgledaju kad je nešto u njima :)))
    http://blogfaniquito.blogspot.com/2012/01/croche-aplicacao-basiquinha-hehehe.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlične ideje si dobila, osobno cvijeće bi definitivno završilo u njima, a melanzanina ideja je odlična, pokaži nam kada nešto napraiš, LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Za lukopvice, za bojice, kistove, heklice itd. itd. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  14. posadi i pokloni, ja sve poklanjam....jer bih se inače zatrpala...

    OdgovoriIzbriši
  15. Limenke si savršeno ukrasila!
    To pitanje, kuda sa gotovim radom i mene muči, već više nemam kome poklanjati, skupljam zbirku.
    Ko zna, možda jednom i napraviš izložbu, to ti od srca želim!

    OdgovoriIzbriši