subota, 28. siječnja 2012.

My secret box

Postoje trenuci kojih se rado sjećamo. Postoje stvari koje nas podsjećaju na te trenutke. Bakin prsten, damsko ogledalo, kolajna koju vam je kupio netko drag, broš kojeg ste nosili nekad davno dok niste vodili računa o nekim sada uobičajenim obavezama, špangice koje vam je mama stavljala u kosu kad ste odlazili u školu. Kao što Prousta u prošlost odvede neki zaboravljeni okus ili miris, tako se ja teleportiram u drugu vremensku zonu kad u ruci držim trag prošlog vremena.

Odlučila sam napraviti kutiju za moje  relikvije. Samo ja ću znati gdje se kutija nalazi i koja bogatstva u sebi krije. Kad poželim pozdraviti djevojčicu koja u meni čuči, zaronit ću u bogastvo skriveno u mojoj tajnoj kutiji.


Broj komentara: 16:

  1. WOW BAŠ JE LIJEPA KUTIJA NEKAKO VINTEG POZZZZ

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutija baš i djeluje nekako mistično i posebno. Takvu bih onda i ja trebala urediti i imati za svoje stvari, pisamca iz osnovne, đačke karte za autobus, slike iz škole, neke sitnice.. Odlična je ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kutija je preljepa, a bice i vrlo bogata kad stavite u nju svoje uspomene!
    Imajte lep vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava čuvarica samo tebi znanih i dragih tajni :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je moja boja...ovo je moja čipka...ovu kutiju ću ti ukrasti ili ću se morati potruditi i sama izraditi jednu poput ove tvoje...mislim da zaista imam negdje upravo takvu čipku! Prekrasan rad!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno mjesto za čuvanje malih , slatkih , tajni ili jednostavno uspomena. Sležem se sa ostalima, moram i sama napraviti , jer uspomene zaslužuju ovakvo mjesto.
    Prekrasna je !!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kutija je stvarno prelijepa :) ova čipka mi se jako sviđa, boje, baš sve je ispalo odlično!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutija je sjajna, i krije nešto samo tvoje. Čuvaj to blago i čuvaj i mazi tu devojčicu u sebi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepa je, kao da je od čokolade!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdrav!!
    Navrati, na mom blogu "U KUŽINI" te čekaju dvije blog nagrade.

    OdgovoriIzbriši
  11. i kod mene te čekaju nagrade pa navrati pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  12. Buđenje!!!! Izazvana si, navrati do mene!

    OdgovoriIzbriši