utorak, 20. prosinca 2011.

Žica, papir, folija

Poželjela sam jedno malo "drugačije" drvce. Nekidan sam pročitala da je među hobistima aluminij "in" pa rekoh sama sebi - što ne bih iskoristila žicu koja mi se već neko vrijeme povlači po špajzi. I tako je nastalo moje bijelo drvce - žicu sam izrezala, međusobno ispreplela, od papira izradila pahuljice a kao deblo mi je poslužio obilan sloj folije...
Za posao sam izradila drvca od starih glossy časopisa koji, umjesto da završe u smeću, sad ukrasuju moj radni stol kao i stolove još nekoliko kolega. Zašto me toliko privlače papirnata drvca? Hm, bit će da je riječ o profesionalnoj deformaciji jer većinu radnog vremena provodim zatrpana - papirima!

Broj komentara: 8:

  1. Super su ti drvca!!!!!
    Radila sam i ja ovakvog od časopisa, baš je štosno..

    OdgovoriIzbriši
  2. A i ja obožavam papire.. Mogla bih i ja napraviti ovakav borić. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš zanimljivi i neobični borići!! Ovaj papirnati, žičani baš je super:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Promjene su ono po čemu pamtimo trenutak. Ideje za borove su odlične sve redom a za pamćenje će biti tvoj odabir.

    OdgovoriIzbriši
  5. Promena uvek prija :)), drvce je super sa ovim papirnim pahuljama :)))
    ... upravo isprobavam neke stvari sa lu folijom, pa ću videti šta će od toga na kraju biti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo od časopisa je super.
    pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je prelepo!
    Srećan Božić, draga!

    OdgovoriIzbriši