ponedjeljak, 19. prosinca 2011.

Dobre vibracije

Ne  znam kako drugačije nazvati ovaj post povod kojem je lijepa čestitka koju sam dobila sa bloga naše Nives. Lijepo je kad te netko odabere da ovim virtualnim svijetom širiš pozitivne stvari.:)

Sve što trebam napraviti jest - napisati svoju božićnu želju i proslijediti ovu čestitku na adrese drugih 5 blogerica.
Želim puno ljubavi , zdravlja i mira svima na svijetu, a posebno svojim najmilijima, želim da ljudi prestanu biti otuđeni, namrgođeni i zaokupljeni problemima koji to u stvari nisu jer bez obzira koliko to zvučalo kao kliše - zdravlje nas i naših voljenih najbitnija je stvar na svijetu.
Moje izabranice su slijedeće blogerice:
1. Eda-Spalatinart
2.My world of pressed flowers
3. Creations by Ane
4. Sonaj - For you
5. Made by Suzana

Broj komentara: 7:

  1. Hvala ti na ovoj nagradici jer, kako si sama rekla, lijepo je kada te netko odabere da ovim virtualnim svijetom širiš pozitivne misli:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem sve što je rekla Eda, a tvoje želje su ostvarive samo se mi ljudi moramo mijenjati!
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke na nagradi :))
    ... a snovi se ostvaraju ako čvrsto verujemo u njih :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala puno što si mislila na mene!

    OdgovoriIzbriši
  5. lipe želje imaš i kao što sanja kaže, ostvarive su. samo se mi ljudi trebamo minjat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Širimo pozitivnu energiju , dijelimo radost i ideje, uživajmo u svakom novom danu i družimo se.Hvala ti što si mislila na mene !!!
    Veliki pozdrav:))

    OdgovoriIzbriši