srijeda, 16. studenoga 2011.

Pleteni broševi i nagrada....

Evo mene opet s broševima! Ovog puta to su vunene ružice, koje su uz malo truda gotove za čas posla. Za sad sam ih napravila samo u dvije boje, no nastavak brzo slijedi - toliko su mi se svidjele da u planu već imam brojne šarene kombinacije.
Prije par dana Rea s bloga "Sve moje...Nešto" me obradovala sa ovom nagradom:

Pravila su sljedeća:
  1. pokupiti nagradu
  2. zahvaliti se na nagradi
  3. postaviti link na svoj blog
  4. postaviti sliku nagrade na svoj blog
  5. dodijeliti nagradu za novih 7 blogova i obavijestiti vlasnike istih o nagradama
  6. napisati 7 stvari o sebi
Ovaj dio oko dodjele nagrada mi je najteži, jer se između svih vaših fantastičnih blogova naprosto ne mogu odlučiti...Pa ajd nek bude prvih sedam koji mi padnu na pamet, ako ste već dobile ovu nagradu od nekog slobodno je zanemarite:))
1. novootkriveni blog Nives ručni radovi - vrlo mlada dama i vrlo vješta na heklici i koncu:)
2 Art and design by good ghost - naš dobri kreativni duh:)
3. Melanzana
4. Made by Suzana
5. Mmirandam
6. Svjetlanin svijet salveta
7. Villa Loredana
A sad 7, hm, stvari o meni:
- Volim prirodu, volim ranu jesen i miris kestenja, volim boje koje su ovih dana svuda oko nas, volim se uvući kući, u toplo, i uz miristan čaj čitati omiljene pisce...
- Kad bih mogla od zlatne ribice zatražiti tri želje, jedna bi sigurno bila da izmisle vremenski stroj.
- Diže mi se kosa na glavi od sapunica, pogotovo domaćih.
- Volim slatko i slano, volim eksperimentirati u kuhinji.Tko zna, možda otvorim i gastro blog.
- Obožavam buvljake.
- Ne mogu zamisliti život bez stvaralaštva i bez putovanja.
-  Jednog dana želim imati veeeliki ružičnjak!
Eto, sad znate još nešto o meni!

Broj komentara: 11:

  1. Jako slatke ružice! Uljepšaju i razvesele svaku majicu!:)
    Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao prvo odlične ružice,
    hvala na nagradi, iako sam ju ja prva dobila od Svjetlane iz Moskve i proširila ju dalje, svejedno mi je drago da sam ju opet dobila, puno ti hvala,
    a iz ovih tvojih osobnih stvarčica vidim da imamo puno zajedničkog, i želim ti da ti se ispune sve želje, posebno o ružičnjaku, ja ga imam pa znam kakav je to osjećaj kad ruže procvatu a ti sagneš glavu i osjetiš opojni miris :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno na nagradi!!!! :)A meni je ovaj dio super jer uvijek otkrijem neki novi blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatke ružice, baš lijep modni dodatak:))
    I čestitke na nagradici!

    OdgovoriIzbriši
  5. Slatke ružice si napravila, jedva čekam nove kombinacije.
    Čestitam na nagradi i hvala ti na istoj, već dugo nisam dobila nikakvu nagradicu i zato sam posebno zahvalna i sretna što si se baš ti sjetila mene :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne ružice si napravila. Hvala ti za nagradu-baš me veseli što si mi je dodijelila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da sam te bolje upoznala.
    Dok ne budeš imala taj veliki ružičnjak, sasvim dobro, ma odlično ti ide stvaranje ovog malog, od vune.
    Slatke su ružice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme meni..skužaj, ali ja san se tebi zaboravila zahvaliti za nagradu, hvala,hvala.....
    Broševi su preslatki!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Eto, sad svi znamo koju stvar više o pojedinoj blogerici, a i podijelili smo si lijepe nagrade. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. baš je super ovako se družiti i upoznavati!

    OdgovoriIzbriši
  11. jako lijepe ruže , hvala ti na nagradi i pohvalama
    , ja sam več to objavila kada mi je nagradu proslijedila by pure, al hvala ti puno što si me se sjetila i čast mi je što sam prva na listi veliki pozzzzzzz

    OdgovoriIzbriši