subota, 5. studenoga 2011.

Giveaway - darujem vam broševe!

Nekako u ovo doba godine Priroda nas daruje svojim zrelim plodovima, svuda oko nas traje jesenska gozba prije zimskog sna, pa sam i ja odlučila darovati vas, moje vjerne kreativke.

Dakle, jedna od vas će dobiti neki od ova dva broša po svom izboru. Na vama je da ostavite komentar ispod posta, napišete koji broš želite, postanete moj pratitelj i stavite link na ovaj giveaway na svoj blogić. Giveaway traje do  24. studenog a sretnu dobitnicu ću odrediti izvlačenjem papirića sa imenom sudionika ovog giveawaya.

Prvi broš je od fima i uz to još dekupažiran, a drugi od kože. Uz brošić dobijate još jedan poklončić koji će za sada ostati tajna.:)


Puno sreće!

Broj komentara: 18:

  1. Razlog za darivanje mi je najoriginalniji što sam do sada čula. Odabrala sam i sliku stavljam na svoj blog. Što sam odabrala? Dođi pa vidi.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Lipa moja broševi su prekrasni...
    Stavljam i ja sličicu, navrati...

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su krasni brošići. Sve pohvale!!
    Ovaj drugi mi je nekako ljepši s obzirom na boje u mom ormaru! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. želim broš 2, baš je lijep, osobito zbog neobične kombinacije sive dominantne boje i crvenih perlica. prekrasno :))

    OdgovoriIzbriši
  5. budući da nemam svoj blog, stavila sam link na moj facebook zid :) https://www.facebook.com/profile.php?id=1782717501

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaaaaaaa, kako odabrati? Ipak, vrlo bi rado udomila broš broj 1.
    Lijep pozdrav :))
    p.s. idem odraditi ostatak zadatka našega

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa, ovdje se nešto dijeli koliko vidim.. Pa ja sam zainteresirana za prvi broš. Idem sad žurno stavljati link na svoj blog!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni broševi.
    Pratitelj tvog bloga sam odavno, a link je postavljen ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne znam koji odabrati, oba su predivna. .odabirem drugi. .pratitelj jesam odavno, a evo i linka na mom blogu. .

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa meni se oba brosa svidjaju! Ali mi bros br. 2 vise ide uz kaputic! Odoh da odradim moj deo giveaway-a ;) Pozdravcic!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja se preporučam za broj jedan. Volim romantičan đir ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Broševi su supač, i ja ću se pridružiti giveawayu. Menise sviđaju oba, ali se pribilježujem za ovaj drugi!

    OdgovoriIzbriši
  13. Broševi su savršeni, oba su lepa na svoj način.
    Želim puno sreće svima.
    Posebno tebi draga moja, koja radiš i daruješ:)

    OdgovoriIzbriši
  14. jako lijepo i pohvalno, a tko ne voli darove, evo stavljam slikicu s mojim favoritom (2)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna su oba broša, svaki na svoj način, ni ja ne bih znala za koji se odlučiti... ipak, na blog ću staviti broš broj 2...
    Sve pohvale tebi za ovo darivanje:))))

    OdgovoriIzbriši
  16. prekrasni broševi sve pohvale,, i meni se jako sviđa drugi broš stavljam ga na svoj blog, posjeti me ... pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivni i preslatki broševi!Odlučujem se ipak za broš broj 2.pošto mi sve uklapa u više kombinacija.Također nemam svoj blog pa sam link o giweaway-u podijelila javno na facebooku:))

    OdgovoriIzbriši