petak, 25. studenoga 2011.

And the winner is....

Jako mi je drago što ste se u tako velikom broju javile na moj giveway, jer to je znak da su vam se ponuđeni poklončići svidjeli.:) Nakon što sam vaša imena napisala na papiriće, stavila sam ih u bubanj ( a to je velika zdjela za salatu!), i zatvorenih očiju izvukla sretnu dobitnicu. Ovako je to nekako izgledalo:
A sretna dobitnica je:
Draga Nives, javi mi se na mail jasminas40@gmail.com i pošalji mi svoju adresu na koju šaljem poklončić!

Ostalima želim više sreće slijedećeg puta, ubrzo imam u planu novi giveaway koji će vam se također svidjeti.

Broj komentara: 13:

  1. Čestitke sretnoj dobitnici na lijepom poklonu!

    A tebi ugodan i lijep vikend, kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam dobitnici! Meni je draži tvoj način izvlačenja nego preko random i sl. stranica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke dobitnici, svakako...i pozdrav tebi...

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke sretnoj dobitnici, tebi pozdrav i obećanje da ću te podržati i slijedeći put.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke Nives na ovako lijepom poklonu:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke Nives
    i tebi puno pozdrava :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Šmrc, čestitam dobitnici. A ja čekam novu priliku, a tebi hvala što nas uveseljavaš :))

    OdgovoriIzbriši
  8. čestitke dobitnici
    a ti draga molim te da mi pošalješ adresu jer i ti si sretna, dvadeset peta slijedbenica moga bloga si

    OdgovoriIzbriši
  9. jako mi je drago što si me izvukla veliki pozzz

    OdgovoriIzbriši
  10. dobila sam danas tvoje darove
    puno ti hvala prekrasni su
    posjeti moj blog
    pozzzzz

    OdgovoriIzbriši