nedjelja, 30. listopada 2011.

Witch's chair - Vještičji stolac

Prije par dana na smetlištu sam našla ovaj dragulj:

Ljudi moji, pa kako možete bacati nešto ovakvo! Ma šalim se, samo vi bacajte!:))
Razmišljala sam dugo kako je preurediti... kao što možete vidjeti bila je cijela poprskana bojom u više slojeva, netko ju je očito koristio kao pomoćno sredstvo pri bojanju prostorija... a i crvići su je malo nagrizli.Ovaj put sam odlučila da je neću dekupažirati nego - oslikati. Drage moje dame predstavljam vam - Vještičji stolac!
Sjedam na metlu i pozdravljam vas do slijedećeg čitanja!

Broj komentara: 18:

  1. E kako si je dobro uglancala, zasjajila i obnovila, izgleda preprelijepo!!! A odabir motiva je baš originalan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je ispao stolac! Zbilja je zasjao u potpuno novom ruhu:) Odlično napravljen posao,svaka čast! Uživaj , Zondra

    OdgovoriIzbriši
  3. Juhuuuuuuuuuu, fijuuuuuuuuuu , puf!
    Kakav stolac! Pravi je, vještičji, nema šta. Sviđa mi se jako ova vatrena crvena boja.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  4. odlicna je ova stolica, bas ide uz ovaj Halloween sto je sad. obozavam ova crveno-crna kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš ti to majstorski vještičasto renovirala. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj preobražaj bolji je od onoga Franza Kafke!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš si je dobro uglancala. Stvarno je pravi pravcati vještičja stolica.. Draga s obzirom da i ti skupljaš bilje mogle bi na ovom mom blogu: http://natureghost.blogspot.com/ izmjenjivati iskustva...pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako dobro! Pravi vještičji, pa ti sjedni na njega, hi hi hi ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Scaryyyyy,Samo za birane dame.Meni bi dooobro doš'o!

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično, motiv si sa stolicom sjajno uklopila:)!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno izgleda!! I sad sam totalno ljubomorna kak imaš savršen stolac! :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivan je! Pravi vještičji, divno :D
    Obožavam vještice!

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako si to dobro nacrtala da nemam komentara :)

    OdgovoriIzbriši
  14. ne znam da li mi je ljepša ova divna crvene boja ili činjenica da si ovo sama oslikala:))....ali definitivno mi se sviđa prevozno sredstvo ove gospođe:)))).......

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow!! Svaka čast na ideji i obradi!! Stolica je doslovno zasjala u novom ruhu! Pozz! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. p.s. na mom blogu se krije nešto za tebe.

    OdgovoriIzbriši
  17. ova stolica (mislim na prvu verziju, bez ukrašavanja) me podsjetila na one koje su imali pok.dida i baba. bile su klimave, ali kome je onda to smetalo. samo smo trebali pazit da ih ne sredimo do kraja :) inače, izabrala si originalan način kako ukrasit stolicu. lipo izgleda, zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši