nedjelja, 16. listopada 2011.

Halloween čajnik

Dakle, u zadnjem postu sam vam natuknula da je moj slijedeći projekt stari čajnik poprilično nagrižen zubom vremena... E sad, ne znam kako kod vas, no ovo jesenje vrijeme i prekrasne umiruće boje u meni bude neko pomalo dark raspoloženje, a kako nam je i Noć Vještica blizu, izbor makeovera za čajnik je pao na crnu boju. Kao podlogu za rad koristila sam lak za metalne površine bijele boje, a zatim je slijedilo bojanje u crnu ( lak za metal se mora sušiti barem jedan i pol dan!). Da ne bude sve baš skroz crno (always look on the bright side of life:)) koristila sam pozlatu  i decoupage lak sa šljokicama. Kao rezultat svega toga nastao je ovaj Halloween čajnik:

Pozdravljam vas i sa guštom čitam i gledam!

Broj komentara: 9:

  1. Lijepo izgleda i zapravo nije strašan, samo su lijepo ukomponirani bršljan i crna boja. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako si ga lijepo uredila, meni se sviđa, bravo!

    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajde molim te stavi vodu,dolazim za 10 min.Puf!Hi,hi,hi....odličan je!

    OdgovoriIzbriši
  4. pa uopće nije strašan, nego lijep, odlična kombinaccija crne s bršljanom i zlatnom:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Videla sam kakav je bio, divim se kakav je sada!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično napravljeno, sviđa mi se. .

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako si ga lijepo sredila, prekrasan je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odabir boja je mrak...hm? da li je voda baza za čaj????

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobro izgleda, baš mi se sviđa što si izabrala crnu podlogu i pozlatu!!

    OdgovoriIzbriši