srijeda, 26. listopada 2011.

Black roses

"Ruže su crveneeee, tajne su skriveneeee" zvoni mi u glavi dobro poznat evergreen. Ove moje ruže nisu crvene nego crne, kao stvorene za jednu šik kombinaciju za Noć Vještica! Obavezan modni outfit uz njih bi bio - sexy crna haljina sa "šišmiš" rukavima i pićence u visokoj čaši koje se pjeni i ključa poput vulkanske lave! Frizura - obavezno maksimalno natapirana. Poslije partija elegatno sjednem na metlu i nestanem u sumraku....hm, pa i nije loše biti takva vještica, zar ne?
Ovom prilikom bih se željela zahvaliti svom mužu koji mi je posudio svoje kombinirke kojima sam pričvrstila kolajnu. Dobro ste pročitali - kad nema prikladnog alata pri ruci, onda važi ona "snađi se druže"!:))


Broj komentara: 11:

  1. sviđa mi se dizajn bloga.... super je...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. prava halovinovska oglica ;) I meni se sviđa novi dizajn bloga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan rad, iako ja ne uživam u Noći vještica, mogu si zamisliti sliku,
    a blog je totalno neobičan, zato odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava ogrlica za Noc vjestica! Svida mi se! Pozdrav, Zondra:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ogrlica je divna i čini mi se da se može nositi kad god je potrebno malo magije u životu :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam osjećaj da te je omađijala ona rakija, pa tako kreiraš sve magičnije i magičnije. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  7. Pohvaljujem novi izgled bloga, a ogrlica je izvrsna...bilo bi zgodno vidjeti način izrade da možemo i mi malo posuditi kombinirke od svojih muževa ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. U slijedećm postu,molim,tebe u takvom izdanju ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala na lijepim riječima, super ste:)) - Tatjana - možda i budem!:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične su, i ne moraju uvijek biti crvene :))

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni se čini ovo jako nosivo na bilo koju šik kombinaciju! Odlične ružice:))

    OdgovoriIzbriši