srijeda, 14. rujna 2011.

Decoupage na pločicama

Vjerujem da svatko od vas ima kod kuće viška pločica koje nije uspio iskoristiti. Pločice su odlična podloga za dekupažiranje i izradu slika u željenim motivima, a moj izbor ovog puta bili su plodovi kasnog ljeta i rane jeseni. Uz neizostavni bitumen svaka salveta zablista na sebi svojstven način, a ove sam radila na zamolbu jedne meni vrlo drage osobe. Hm, kad bolje razmislim, bila bi fora sve pločice u kući dekupažirati....

Broj komentara: 11:

  1. Predivno izgledaju, znaš priča se da su u modi rukom oslikane pločice. Zato ako imaš u planu samo naprijed i svakako nam pokaži rezultate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je prava stvar za unošenje svežine u prostor, preslatke su :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve pohvale...prekokrasne su, pogotovo lavanda :))) I naravno, potpuno se slažem s tobom, nije potrebno kupovati da bi napravile nešto lijepo, nego treba iskoristiti sve što imamo kod kuće!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatko, cvjetno , sve tri fantastične!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nedavno sam u konobi otkrila poveću zalihu starih pločica... i jedva čekam prionuti na posao:)) ove tvoje su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su ti sve pločice. Kad sam dobila od tebe jedan takav dar, razmišljala sam da i sama napravim slično, međutim, ustanovila sam da su pločice koje ja imam sve razbijene (mozaik!) pa u međuvremenu dok se nešto ne nabavi uživam u tvojim sličicama!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepe su, i ja sam razmišljala o pločicama, onako, za svoju dušu.
    Ove tvoje su baš, baš savršene!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako su lijepe. Ja nisam još niti jednu iskoristila, a mislim da ih ima u garaži. Morat ću malo prošvrljati. Jer nakon ovih tvojih, mislim da bi se našlo mjesto na zidu gdje bi mogle ići.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno,zaista:)
    Odavno me interesira decoupage tehnika ,ali do sad se nisam ohrabrila napraviti nista..nazalost...Imam toliko pitanja,i nisam nasla odgovore za sve,zbog toga se ustrucavam i poceti.Molim te mozes li mi ti odgovoriti na neka?:)
    Dali se stvari koje su uradjene ovom tehnikom smiju prati vodom,ili se moraju samo lagano cistiti?Vjerovatno decoupage ne trpi hemikalije,kao na pr.ako bi smo cistili plocice sa nekim jacim sredstvom za ciscenje.

    OdgovoriIzbriši
  10. lijepe pločice! posebno ova druga..volim boje i kad je sve puno i živahno...zanima me samo s čim si iza zaljepila špagu za objesiti? evo ja sam si pripremila nekoliko pa ću i ja probat nešto složit na njima. vrlo efektno!

    OdgovoriIzbriši