srijeda, 7. rujna 2011.

Čarobni provansalski detalji

Zadnjih par dana provela sam onako onako  kako ja to najviše volim - putujući. Ima li ljepšeg mjesta za putovanje od Provanse koja je domovina decoupaga, i od Azurne obale? Neću vas mnogo daviti riječima, neka slike čarobnih detalja govore za sebe:
     

I za kraj malo patriotizma - Provansa jeste prekrasna. No Istra i Dalmacija uopće ne zaostaju za njom.                                              

Broj komentara: 14:

  1. Prekrasno putovanje, da znaš da ti zavidim, sigurno ti je bilo prekrasno!
    Fotke su divne a za oko mi je zapeo kaslić za poštu, prekrasno je oslikan!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne fotke i ja sam primjetila poštanski sandučić,imaš pravo Dalmacija je isto tako lijepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotke su predivne, sigurno je i putovanje bilo takvo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, vjerujem da si uživala

    OdgovoriIzbriši
  5. Neke su me fotke zbilja posjetile na dalmatinsku atmosferu... sandučić je predivan detalj s putovanja:))
    Savršeno putovanje, vjerujem da si prepuna dojmova!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaslić za poštu mi je najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ma baš predivne fotke, dočarana atmosfera, evo, zatvorila sam oči i čujem more i miriše lavanda...

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja bi na nekakvo putovanje.. Prekrasne su fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  9. stvarno čarobni detalji :) :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš tako!
    Divne si nam detalje pokazala, ali treba uvek ceniti svoje.
    Najlepše je kod kuće.
    Nekako smo skloni da putujemo negde daleko, a često svoj kraj ne poznajemo.
    Ipak, lepo je videti i neke druge zemlje i ljude, ali najviše uživati u onome što je samo naše:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vidim da si se nauživala, prekrasne fotke, ali sandučić mi je tako prekrasan, bajkovit. Ja se držim svog otoka i još uvijek uživam u kupanju ali putovanja mi uvijek napune baterije.

    OdgovoriIzbriši