subota, 27. kolovoza 2011.

Priča o jednoj vojničkoj kantici

Prije mnogo godina jedan barba koji nije više među nama svaki dan odlazio je u svoj maslenik. Pretpostavljam da je tu pronalazio svoj mir i svoje utočište, svoj komadić raja na jednom prekrasnom, od ljudi zaboravljenom otoku...
Kao i svi ljudi koji se bave maslinarstvom, nosio je sa sobom stvarčice koje olakšavaju mukotrpan, a opet tako blagoslovljen rad poljodjelca... jednu od njih je prije mnogo, mnogo godina ostavio u polju, i nikad se više po nju nije vratio. Nikad više nije otišao ni u masline, na žalost.
Ovo je priča o jednoj staroj, vojničkoj kantici, koju je brižni barba čuvao kao suvenir još iz JNA. Ta je kantica, nakon desetak godina provedenih u sad već zapuštenom masleniku, tijekom jedne šetnje kroz draču i korov koji su opasali stoljetna plodonosna stabla, dospjela u moje ruke. Sunce, kiša i hladnoća na njoj su ostavili traga, no svejedno sam od prvog trenutka u njoj prepoznala ljepotu koja jedva čeka biti otkrivena. Evo je na fotki prije uređivanja:
Malo sjenčenja, pozlate, bitumena i 2K laka - i kantica je dočekala svoju novu mladost. Nekako mi se čini da joj se isplatilo tolike godine čekati u masleniku da bude ponovno otkrivena, što vi mislite?

Broj komentara: 14:

  1. Mislim da joj se apsolutno isplatilo jer predivno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kantica i krasna priča. Očekivala sam nakon ovakve priče motiv masline ali i ovaj motiv izvrsno odgovara...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja mislim da barba nije mogao ni slutiti što će se dogoditi s ovom kanticom,a da je znao,sigurno bi ostavio još štošta!Nije moglo ispasti bolje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna je i ......više neće biti usamljena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Isplatilo joj se čekati :)))) Ako ne iz nekog srugog razloga, onda radi jednog starog barbe iz maslinika....
    Predivan makeover si napravila :) Zamišljam ju ovako na suncem obasjanom prozoru moje blagavaone punu sitnog cvijeća....
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo da je barba ostao u sjećanju i da ga barem ti nećeš zaboraviti. Kantica lijepo izgleda, a ja imam pitanje: jel ti nije palo na pamet da gore staviš možda maslike (ipak je to kantica iz barbinom maslenika)?
    I jel ti to imaš novi dizajn možda? Sviđa mi se. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajno si je uredila!
    ja sam oduševljena i volim kad neke stare stvari i uspomene otmemo od zaborava!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala svima... ponestalo mi je salveta s maslinama, eto čisto praktičnog razloga zašto sam se orjentirala na grožđe:)

    OdgovoriIzbriši
  9. E pa isplatilo joj se čekanje, a došla je u prave ruke! Odličan izbor boja, pogotovo bitumen kojim si naglasila starinski izgled...jako lijepo...eh, šteta da ti je ponestalo salveta s maslinama, jer s obzirom na priču ove kantice maslina bi se savršeno uklopila, no i grožđe je dostojna zamjena :)))
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno si je prekrasno uredila, sve pohvale! Sada je prekrasna i pravi je ukras, sviđa mi se kombinacija sa grožđem,bravo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Strpljen spašen! Mislim da se čekanje definitivno isplatilo! Dobila je novi život, i to kakav, onaj pravi kraljevski, de luxe! Slažem se, da je barba znao što čeka ovu kanticu mislim da bi kantica bilo... predivna je, fantastičan makeover :-)))

    OdgovoriIzbriši