srijeda, 3. kolovoza 2011.

Morsko biserje

Koliko ste se puta zatekli kako čeznutljivo promatrate kroz izlog neke draguljarnice u blještavilo dragog kamenja koje vas neodoljivo mami? Strateški postavljeno na vidno istaknutim mjestima, sjajno i očaravajuće, u svim nijansama ženskog senzibiliteta. I obavezno - bez navedene cijene!
"Diamonds are a girls best friend" seksipilno je još prije mnogo godina zaključila neponovljiva Marylinka. Naravno, uz uvjet da pronađete sponzora koji bi vam to prijateljstvo omogućio, u suprotnom nam preostaje - bižuterija.:)

Mnogi od nas, koji su ljubitelji prirode, znaju, međutim, da se drago kamenje krije i na drugim mjestima osim skupih draguljarnica. Pravo blago rasuto je svuda oko nas, a mi ga često i ne primjećujemo - ono je šareno, maštovitih oblika, nastalo djelovanjem vjetrova, soli, kiša, i samim time - neprocjenjive vrijednosti. Pogledajte malo oko sebe na žalu na kojem provodite svoj godišnji odmor, tko zna kakva čudesa možete otkriti. Možda nešto ovakvo:
Komadići stakla obrađeni dugotrajnim utjecajem mora, ni  najvještiji draguljar ne bi ih ovako izglancao:
Oblutci koji podsjećaju na djetinjstvo i dane kad smo pravili "žabice" na površini mora:
Školjke koje su njihovi stanari odavna zauvijek napustili a vjetrovi i more ih nasukalo na obale:
Sviđa li vam se ova moja kolekcija? Naoružajmo se maštom, i krenimo koristiti ovo blago za neke nove, maštovite kreacije!

Ovu priliku koristim i da vam skrenem pažnju na jedan dobar blog i giweavay - Unique Hrebina.

Broj komentara: 11:

  1. Jedva čekam vidjeti što si zamislila s pokazanim blagom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da nikad nisam gledala u izlog draguljarnice, ali sam zato oko Božića morala sve tazgledati na policama.
    Prekrasne drangulije si sakupila i ja sam isto bilo vrijedna i imam ponešto.
    Jedva čekam da vidim što ćeš sve s njima uraditi

    OdgovoriIzbriši
  3. Za mene je to uvijek i bilo pravo blago, jer nisam ljubitelj zlata, a i s običnim cirkončićima se vrlo lako mogu zadovoljiti. Dugo nisamm bila na moru, ali kad odem uvijek više vremena potrošim na šeprkanje i traženje školjkica i sl. stvarčica.

    OdgovoriIzbriši
  4. O da, itekako mi se sviđa tvoja kolekcija...ima tu svega što će dobro doći kad proradi mašta!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna kolekcija,mora da priznam.Sto i da se uradi s njime, bice "glamur" to sam sigurna :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam ta stakalca koje je oblikovalo more.. a i ove zadnje školjkice su fantastićne... Da ja posjedujem takvo malo bogatstvo ziher bi napravila koju mirišljavu plavu gel svjećicu da me ostatak godine podsjeća na more :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolika god da je moja kolekcija,svaki put padam u trans kada vidim još!

    OdgovoriIzbriši
  8. Superrrrr!!!!!!
    Prvi "korak" si napravila:) Željno išćekujem onaj slijedeći: vidjeti što ćeš od toga napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kolekcija koja mami uzdahe, a prije svega, nadohvat je ruke. Jedva čekam vidjeti što češ divnog napraviti.
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  10. dala si mi ideju, na vrećice lavande uplesti i/ili ukukičati školjice i tako će uspomena na more i mediteran biti potpuna. Hvala. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  11. Pravo morsko biserje, jedva čekam vidjeti u kom pravcu će otići mašta... uopće ne sumnjam da će se izroditi nešto prelijepo:))

    OdgovoriIzbriši