subota, 13. kolovoza 2011.

Morski obluci u novom ruhu

U svom prošlom postu pisala sam o bogatstvu koje se krije na morskim žalima, plažama, u moru. U međuvremenu sam odlučila po prvi puta do sad na praviti decoupage na prirodnom materijalu - kamenu - a ima li idealnijeg kamenja za ukrašavanje od morskih oblutaka!

Btw, da li se piše "obluci" ili "oblutci"? Ajmo, znanje gramatike na sunce.
Evo mojih kamenčića u novom ruhu, na neke sam stavljala 2K lak, a neke sam dekupažirala na običan način:




Broj komentara: 15:

  1. Jako lijepo, volim ovakve stvari...i mislim da se kaže oblutci :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo izgleda jako dražesno.Mislim da more oboje :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi kamenčići su predivni! Kako si se samo dosjetila za to? :)
    I da, provjerila sam u gramatici, jednina oblutak, množina obluci. Eto, sad svi znamo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obluci sa minijaturama su divni i mirišu na godišnji. Jesi li stavila magnetiće ili ih naprosto voliš kombinirati slaganjem?

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako efektno, do sada nisam još to probala iako sam fan morskih radova!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si lepo uradila ovo!
    Ne bih prepoznala da su obicni morski kamencici...
    Pozdrav od Mk

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako su dooooooobri! Odlično si ih ukrasila. I mene zanima kako češ ih koristiti?
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni su!!!!!! Idealni za mali suvenirčić s g.o. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako nešto jednostavno i uobičajeno kao kamenčić postaje predivan ukras. Kao male slikarske minijature. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako su slatki! Kao stvoreno za ukrašavanje slatkih kutaka u kući.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala svima, eto Reinom zaslugom smo malo naučili i gramatike usput :)) kamenčiće inače nisam zamislila kao magnetiće (iako je to super ideja) nego kao male ukrase za radni stol primjerice, a za ovaj tanji s jagodom sam imala plan da ga pretvorim u prsten!

    OdgovoriIzbriši