ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

DIY - cvijet od otvarača konzervi

Prije dosta vremena negdje sam (ne sjećam se više gdje) pročitala zgodan članak o tome kako se otvarači konzervi mogu zgodno iskoristiti za izradu dekorativnih predmeta. Tutorijal mi je ostao u sjećanju, i od tada sam stekla pomalo neobičnu naviku da čuvam otvarače konzervi pa čak i da ih skupljam, na veliko čuđenje onih koji se zateknu u mom društvu.
Uglavnom potrebno vam je nekoliko otvarača, konac ili tanja vunica u željenim bojama, ultra jako ljepilo, igla - i to je to!
Na žalost, fotke kojima sam htjela dočarati fazu po fazu izradu svog privjeska za kolajnu su mi ispale previše blještave, no nadam se da ćete ipak razumjeti o čemu se radi jer je stvar vrlo jednostavna.
Dakle, najprije gornji dio zatvarača omotajte koncem/vunicom u jednoj boji, i kad završite sa jednim zatvaračem odmah pređite na drugi ali tako daih međusobno povežete:
Uf, kako mrzim kad mi slike ispadnu ovako!
Nakon što ste omotali gornje djelove otvarača, pređite na donje i "obucite" ih na isti način. Zatim "latice" stavite na flis ili drugu odgovarajuću podlogu (ja sam koristila kožu), rasporedite ih tako da oblikuju cvijet i zalijepite snažnim ljepilom, a u sredinu možete ovako kao ja zašiti dugmić. Evo mog cvijeta:

I kao kolajna:



Broj komentara: 10:

  1. Odlično je!
    i ja sam na netu videla nešto slično, kombinacija sa heklanje, cvet, i traka, za zavese.
    I ovo je mnogo dobro.
    Počeću i ja da skupljam zatvarače:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrih ideja nikad dosta, a ova je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nedavno sam gledala na stranici od jednog studija sam proces prikupljanja otvarača, procesa izrade nakita, torbi...... oduševilo me!!!!!
    To tak dobro izgleda:)))))
    Tvoj cvetek izgleda mi posebno lijepo :))
    Pusa i ugodan dan

    OdgovoriIzbriši
  4. odlična ideje!!.....fotke su ti sasvim ok,lijepo se vidi postupak:)......
    latino amerikanke rade čuda s tim otvračima:)....mogla bih i njih početi skupljati,bar mi neće zauzeti puno mjesta:)))....

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš fora! Nikad mi ne bi palo na pamet raditi nakit od otvarača konzervi! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. :)))...kao kolajna...ma predobro izgleda, skroz neobična ideja...odoh i ja u potragu za otvaračima (dva zajedno podsjećaju me na lisice)...hvala ti za tut :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična ideja, dobro izgleda...prekrasan ti je novi izgled bloga. pozz

    OdgovoriIzbriši