subota, 16. srpnja 2011.

Ljetni swap i još ponešto

Ovh dana me drži ljetna, tipično dalmatinska fjaka. Ništa mi se ne da, čak niti upaliti komp i napisati tekst. Upravo vam se javljam iz ugodno klimatizirane prostorije u kojoj je čarobnih 25 stupnjeva, što znači da napokon normalno funkcioniram. :))
Prje par dana sam sudjelovala u svom prvom swapu!Organizirala ga je Medena a moja swap partnerica je bila Nika sa odličnog bloga Torbica Cesarica.  Nadam se da joj se svidio moj poklon:
Nika me je oduševila ovim prekrasnim stvarčicama:
Inače, nakon što sam napravila ove galebove, nastavila sam u istom, ljetnom tonu. Ovaj uradak će se ubrzo naći na mojoj terasi, i to na zidu iznad začinskog bilja i ljetnog povrća :
A tu je i jedan keramički pitar u sa motivom pelargonije:

Pozdrav do slijedećeg javljanja, i budite mi lijepe, vesele i - osunčane!

3 komentara:

  1. unatoč vrućinama ti ipak ne spavaš:))...galeb je odličan,volim tu salvetu a pokloni koje ti je nika poslala su predivni!!....

    OdgovoriIzbriši