srijeda, 6. srpnja 2011.

Ogrlica od - ljudske kose??

Ogrlice radimo od svega - od špage, najlona, prirodnih materijala, lanaca...No jeste li znali da se ogrlice mogu raditi i od ljudske kose?
Da, pomalo bizarno, no na ovom linku možete vidjeti kako to izgleda u praksi!

Broj komentara: 8:

  1. Nisam znala,a svaka čast onome tko to radi, ne izgleda ni malo jednostavno.

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa mislim stvarno...izgleda jezovito,ali i skroz zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je to malo prebizarno, vidjela sam nakit od sveg i svačeg, možda sam prestaromodna, ali ovo mi je totalno čudno.. Doduše, onaj tko to napravi je čovjek koji ima živaca i strpljenja na bacanje, jer to ne izgleda, a ni ne zvuči baš jednostavno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tko voli nek izvoli, ali da je efektno je efektno. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. Na koje sve ideje ljudi dolaze, nevjerojatno

    OdgovoriIzbriši
  6. Mora da je hrabar neko pa da ovo stavi na sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljivo izgleda, to svakako, ali i malo friki...

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh! svaka čast na strpljenju, ali ne znam jel mi više bizarno ili smiješno...malo mi izgleda kao da model ima dlakava prsa pa su to iskoristili i ispleli oglicu :))

    OdgovoriIzbriši