srijeda, 15. lipnja 2011.

Stigao paket, a u paketu...

 Danas je stigao na moju adresu jedan paket. Pažljivo sam ga otvorila naslućujući da se u njemu skriva nešto prekrasno... i bila sam u pravu. Draga Tatjana, svakodnevno se divim tvojim krasnim radovima na tvom blogu, no uživo - oni su još ljepši! Tko  ne vjeruje nek pobjedi na tvom giveawayu kao ja.:)
A što se ovoga tiče, mogu samo reći - ja sam rođena 27-og u mjesecu!:)

Za kraj, evo još jedne nagrade koju sam dobila sa odličnog bloga Moj svet. Budući da obožavam blogove svih mojih sljedbenica, i ne mogu izdvojiti ni jedan koji bi mi bio posebniji, tko je od vas voljan neka nagradu dalje proslijedi. I obavezno posjetite Moj svet, dajmo svi podršku novoj kreativki u blogosferi!

4 komentara:

  1. Dobro su mi poznati njeni prekrasni radovi, baš si sretna što si ih osvojila!
    Čestitam na lijepoj nagradi, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako sam već videla ove radove, ponovo im se divim, i čvrsto verujem u ova naša kreativna prijateljstva, neprocenjiva su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, tko ne vjeruje nek pobijedi!!
    Prekrasne si poklone dobila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro je da pošta i ovoga puta nije zakazala.
    Drago mi je da je "uživo" još ljepše.I sviđa mi se "tko ne vjeruje..." :))
    Uživaj x 27!

    OdgovoriIzbriši