utorak, 21. lipnja 2011.

Moja inspiracija

Na slijedećim fotkama ću sa vama podijeliti slike mjesta na kojem pronalazim inspiraciju. Vjerojatno su neki do sad od vas već i skužili da sam ja vintage cura, da me oduševljava sve što je ruzinavo, staro, s patinom. Kad bih bila krojačica ne bih se odvajala od burdi iz sedamdesetih godina pa i onih starijih. Nepopravljivo nostalgična i prkosna u svojoj nostalgiji - to sam ja.
Ovo je, dakle, stara otočka kužina u koju se donedavno dolazilo samo radi pečenja hobotnice "pod pekom", gradelanja riba itd. Dugo godina bila je zapuštena, puna prašine i odbačenih, zaboravljenih stvari. Ovih dana je očišćena i namjera je da se pretvori u jedno ugodno mjesto druženja (i gurmanstva, naravno!), a zahvaljujući svojim kamenim zidovima bit će i zgodno mjesto za odmoriti kad nastupe ljetne vrućine.


Kao što možete vidjeti, konoba se polako popunjava i nekim stvarčicama koje sam ja dekorirala...vaš zadatak je da ih pronađete na slikama :))
Vjerujem da su vam zapale za oko i brojne stare stvari koje se mogu vidjeti na fotkama - stari lonci, kuhače, poljoprivredni alat itd. Bit će tu puno posla za mene!
I, tko zna, možda i ovaj par nađe svoje mjesto u staroj kužini...

Broj komentara: 6:

  1. mmm... šta volim ove stare "dimarice" , a tek stare svari. Nažalost nikako da krenem preuređivati svoje starine. Nadam se da ćeš nas obradovati fotkama redizajniranih stvari, pa me malo pokreneš na preuređivanje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sigurno češ imati posla cijelo ljeto. Naravno da češ uživati u svakom dannu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je uvijek drago vidjeti da nekoga zanimaju starine i kako sve savršeno uklapa u to staro vrijeme.. Uživaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vratila si me u kužinu moje none, želim puno uspjeha, pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. pogledaj tko ti je swap partnerica i razmijeni s njom adresu;

    http://www.medena-craft.com/2011/07/sweet-summer-swap-parovi.html

    link na njezino ime te vodi na njezin blog :) :)

    OdgovoriIzbriši