nedjelja, 12. lipnja 2011.

Makeover platnene torbe

Već mi se neko vrijeme po ormarima povlači jedna stara platnena H&M torba... poprilično je rabljena i sa prednje strane ima nimalo privlačnu mrlju koja nije izašla ni nakon nekoliko pranja. Uz nju sam pronašla još jednu stvar apsolutno suvišnu u ormaru - bijeli top od neobičnog, zgužvanog materijala kojeg nikad nisam obukla a sasvim sigurno ni neću.
Odlučila sam oboma pružiti šansu za novi život... i nakon sjeckanja, rada s iglicom i koncem i aplikacija, torbica je spremna za ponovnu uporabu. Inače, ovaj nagužvani materijal je naprosto idealan za pravljenje cvijetova budući da je dovoljno slagati krug na krug i onda samo kroz sredinu prošiti.
Nadam se da vam se sviđa. Pozdrav!

Broj komentara: 10:

  1. Jako lijep makeover, bravo!

    Lijep pozdrav i ugodan novi tjedan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo izgleda savršeno!
    Imaš novu torbu, uz maštu i trud, ali jedinstvena je i prelepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično!! Bravo za ideju i makeover, nova torba je predivna:))

    OdgovoriIzbriši
  4. torba je sad kao nova:))....ne samo kao nova nego kao posebno ekskluzivni modni dodatak:))....

    OdgovoriIzbriši
  5. Promjena je totalno osvježavajuća! Mada bi meni bilo dovoljno da sam i mašnu stavila i neke trakice, ali i ovako je ok.
    Lijepi pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
  6. Torba je spremna za šetnju i sigurno će izmamiti uzdahe. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Poglednete go mojot blog tamu ve ceka nagrada:)

    OdgovoriIzbriši