četvrtak, 16. lipnja 2011.

Čarobne cipelice

Ove bijele kožne mokasinke koje možete vidjeti na slici moje su vjerne prijateljice punih osam godina. Eh, dug je to period i kad bolje razmislim malo koje cipele iz moje brojne kolekcije se mogu pohvaliti tolikom dugovječnošću.
Uza sav respekt prema njihovoj poznoj dobi, zaključila sam - da su mi dosadile. Svaka čast klasici, no vrijeme je da im izmijenim look. A, osim toga, u izlozima nekih markiranih dućana ove sezone se kočopere - šarene mokasinke. One su sad, kao, neki modni krik za one koji su raspoloženi izdvojiti par tisućica kuna za sezonski hir. E, pa kad je tako, napravit ću i ja jedne takve, a ako mi se bude dalo malo ću zezati neke snobove koje poznajem sa pričom kako ih je Louis Vuitton specijalno za mene dizajnirao.
Inače, ovo vam je najbolji dokaz da ovisnici o decoupagu ne biraju sredstva ni objekte da zadovolje svoju strast! Pripazite, stoga , ako ste u blizini jednog takvog - tko zna, može vam neki odjevni predmet osvanuti dekupažiran a da se niste ni snašli jer za nas su torbe, cipele, novčanici itd. idealne "žrtve", napadamo iznenada i munjevito!:)
Sutra slijedi prva šetnja u mojim "novim" mokasinkama. Jedva čekam čuti komentare kolega s posla!

Broj komentara: 17:

  1. Znaš kaj? Ovo je GENIJALNO!!!!!!!!! Svaka ti čast na ideji i izvedbi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno su čarobne!! Sredila si ih fantastično, oduševljena sam, bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Супер идеја! Још болја изведба...
    Хвала вам на лепом коментару и посети...
    Поздрав...

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako ti zavidim na tim cipelicama, savršeno si ih uredila, dala im novi izgled, kao sa Milanske ili Pariske modne piste. Tako ćeš se osećati i kad budeš u njima šetala.

    OdgovoriIzbriši
  5. odlično, baš izgledaju dizajnerski... a romantičan look sa sitnim ružicama je totalno IN ;-)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si ih zbigecala!!!!! Vjerujem da će se i tvojim kolegama s posla svidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. E super ideja, oduševila sam se!! Meni tak šta nikad ne bi palo na pamet! Bravo za kreativnosti i jedva čekam reakcije tvoji kolega..
    Pozz.. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja samo zamišljam kako bi izgledale dekupažirane mokasine a ti ih pokazuješ. Bravo! Super posao si napravila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelim ti, ugodnu setnju, sigurna sam da neces proci neopazeno, bravo:-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Presuper su!!! Ja imam jedne jako stare cipele koje nikako da bacim ali nisu ni za nosit, pa mi je ova tvoja ideja dala razmišljati! No, zanima me s kojim lakom si ih lakirala da ne popuca kod češćeg nošenja?
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvijek sam zagledavala mokasine na cvijetiće,a ovo tvoje sada posebno!Ispale su savršeno.Fala bogu,pun mi je ormar obećavajućih cipela koje samo čekaju prve pupove.

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo, prva šetnja je odrađena, i zamislite svi su me pitali u kojem sam ih dućanu kupila!:) Sanja - koristila sam ljepilo-lak za decoupage.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakav dobar makeover, sad se cipelice mogu nositi još koju godinu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Fenomenalno.Ne znam kako je to ljepilo-lak za dekupaz.Mozes li dati sliku laka ili link da pogledam?

    OdgovoriIzbriši