ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Novi sjaj stare stolice

Iako nisam neki veliki ljubitelj dekupažiranja na plastici, ovaj vikend sam dobila prvoklasni izazov - uljepšati ovu staru plastičnu stolicu  za koju je meni draga osoba intimno vezana (ne pitajte me detalje :)). Stolica je dugo vremena bila  na terasi, izložena suncu i kiši, a služila je kao ležaj mačkama kojih na ovom otoku ima - previše. Kao što se može vidjeti na slici, prirodni utjecaji su ostavili traga - ono što je manje vidljivo jeste uznapredovala površinska hrđa na metalnim nogama koju sam sanirala brusnim papirom.


Budući da se stolica nalazi u staroj kamenoj kući pored mora, za mene je sasvim logičan izbor salvetnog motiva bio onaj koji asocira na more, ljeto, sunce. Ovaj put su to školjke, poput onih koje skupljamo svakog ljeta na pješčanim plažama i stavljamo ih na uho ne bismo li čuli šum mora kroz njih.Za makeover ove stare dame koristila sam isključivo zamjenske materijale - boju za beton, drvofix i lak za čamce. Čini mi se da je efekt isti kao i sa korištenjem upola skupljih materijala, a da li sam u pravu - procijenite sami.

Broj komentara: 12:

  1. Stvarno si je doterala po poslednjoj morskoj modi :)), mislim da se stolica ne bi prepoznala u ogledalu.
    Volela bih da i ja odlazak na plažu dočekam u ovako divnom ruhu :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno, novi život jedne lepe stolice!

    OdgovoriIzbriši
  3. O da, fantastično si je makeoverirala i super je da si koristila jeftinije zamjenske boje i lakove, jer za ovako velike površine i stolicu koja će vjerojatno opet biti vani na suncu i kiši, bilo bi preskupo koristiti hobi materijal!
    Boju za beton si koristila na cijeloj stolici? I kako se ponašala na plastici? Da li si bojala u dva sloja? Imam i ja neke stare plastične stolice, pa zbog toga pitam :)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! Kakav preobražaj. Kad sam ugledala fotku u originalnom izdanju, moram priznati malo sam bila skeptična. Još k tome i plastika! Ali, vrijedilo je truda i vremena, ovako nova, blistava, izgleda predobro.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  5. e baš mi je drago što vam se sviđa!;)
    sanja - boju za beton sam koristila u cijeloj površini, a bojala sam u dva sloja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastičan morski preobražaj!! Zbilja izgleda predobro!!
    Zanimljivo da se boja za beton "hvata" na plastiku... valjda ju je lak fiksirao... i mene je zagolicalo kao i Sanju:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno govoreći ne znam kako bi se boja ponašala na skroz glatkoj plastici, jer je ova na kojoj sam radila hrapave površine i stoga je boja za beton odmah savršeno "legla".

    OdgovoriIzbriši
  8. u pravu si...
    Stolicu si odlično sredila

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno, stvarno je vrijedno tvog velikog truda.

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno si je sredila, prava morska.
    Masline su famozne, obožavam ih a ti si ih majstorski iskoristila.
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  11. Stolica super izgleda, koliko si ju dugo radila?
    zamjenski toneri

    OdgovoriIzbriši