ponedjeljak, 23. svibnja 2011.

Nije bio lagan život magaraca....

Slika prva - masivno burence, tz. "učija" (ovaj naziv nećete moći izguglati jer se zadržao samo među starijim bodulskim pučanstvom na otocima). Služila je za transport vode na magarcima koji su nekad bili glavno prijevozno sredstvo u Dalmaciji.Stara i masivna dama, nagrižena zubom vremena, kao što uostalom možete vidjeti.
Puuno struganja, voska, rezuckanja, bojanja i opet struganja - i evo rezultata. Sumnjam da će se ova "učija" ikad više koristiti u težačke svrhe.:) Btw, zaradila sam žulj na prstu.
I ovdje sam koristila zamjenske materijale koje sam navela u jednom od prijašnjih postova - drvofiks, boju za beton, pigmente. No uz sve navedeno otkrila sam što može vrlo uspješno zamijeniti bitumen - smeđa pasta za cipele. Cijela "učija" je, nakon što sam napravila shabby, premazana smeđom pastom za cipele. I ne samo to - ako pomiješate smeđu pastu za cipele sa zlatnom akrilnom bojom dobijete genijalnu nijansu. Pogledajte, stavljala sam je na željezne okvire:

I mala retrospektiva za kraj:

Nakon ovog posla još više cijenim naše tovare. Život im nekad, zaista, nije bio lagan.

Broj komentara: 11:

  1. Taman svega koliko treba, ni previše ni premalo. Lijepo izgleda. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno izgleda , bršljan se svršeno uklopio !

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično! jako mi se sviđa sve skupa, a osobito pohvaljujem korištenje "zamjena"!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno si je podmladila :)). Super si alhemičarka, zamene su ti savršene!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno. Mogu misliti koliko je posla bilo, ali svaki žulj vrijedio je truda! Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno - ostalo staro a u novom ruhu....

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovakvo "burence" nisam vidila još od ranog djetinjstva, baš lijepo što si ga sačuvala i još ljepše što si ga pretvorila u ovako divan ukras! Ove tvoje "druže, snađi se" tehnike su jako zanimljive, nadam se da im zub vremena neće naškoditi.. Prekrasno uređeno!!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala na komplimentima, sad me menje bolje žuljevi na prstima kad čitam vaše komentare!:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Evo i moje pohvale, tako da ti prst u potpuni zacijeli, a ruke odmore do novog rada. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđaju mi se boje, nježne i umjerene i listovi idu savršeno na ovu podlogu, sve djeluje tako prirodno.
    bravo majstorice!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobar makeover burenceta, odn. učije, da nisi spomenula to ime, ne bih znala što je to, ni da je nagradno pitanje za milijun dolara! :P Ali sad znam.. :)

    OdgovoriIzbriši