nedjelja, 1. svibnja 2011.

Maslina je neobrana

 Nešto se baš mislim ovaj vikend - do sad sam dekupažirala sa motivima cvijeća, životinja, voća, povrća - ali sa maslinama nikad. Iako sam dalmošica i masline su sastavni dio mojih gastro navika, ispada, eto, da sam neopravdano zanemarila taj plod bogova u svom hobiju.

Prije par dana Arba me ugodno iznenadila sa setom prekrasnih salveta i dobrim željama koje su uz to išle. Kao tipična ovisnica o decoupagu znam koliko puno znači kad netko salvete koje ste mu darovali iskoristi na pravi način.To užitak darovanja čini još većim, na neki divan način postajete "suučesnik" u stvaralačkom procesu.

Za početak, od mnoštva krasnih salveta koje sam dobila,  malo sam se  poigrala sa ovim prekrasnim maslinama, te napravila make over starog limenog tanjura koji je na više mjesta bio vidljivo oštećen i drvenog kuhinjskog seta. Koristila sam 2K lak, bitumen, završni bezbojni lak za premaz. Sa konačnim rezultatom sam zadovoljna, slijedeća faza jeste - smisliti počasno mjesto u kužini na koje ću staviti ovaj komplet. Eto, draga prijateljice, tvoje salvete su došle u prave ruke !:)

Broj komentara: 7:

  1. Dok čitam ovaj tekst vidim da i ja spadam u dalmošice koje nikada nisu dekupažirale maslinu!!
    A ove tvoje odlično djeluju na drvenoj podlozi, vjerujem da su se izvrsno uklopile u kuhinjski ambijent.

    OdgovoriIzbriši
  2. Salvete su definitivo došle u prave ruke! Predivan komplet si dekupažirala, za deset. Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. a ja čitam i mislim cccc dalmošice!!!!.....meni slavonki se upravo suše neki radovi s maslinama:)))....
    tanjur izgleda kao da je drveni i sigurna sam da ćeš mu naći mjesto:))...
    ne znam kada si mjenjala izgled bloga (nije me bilo neko vrijeme) ali sad mi izgleda puno pregledniji i svjetliji.....a pisaća mašina je genijalana:))..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne volim masline ni maslinovo ulje, ali ih volim raditi sa salvetama. Ti si svoje super napravila.

    OdgovoriIzbriši
  5. ni ja ne volim masline ni maslinovo ulje...he he, ali na salvetama to je nešto sasvim drugo. odlično si iskoristila salvete...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim masline i maslinovo ulje i sve ostalo što je morsko hehe..
    Super si napravila ovaj kompletić.

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršeni radovi, masline su divan motiv, tako podsećaju na more...eh, more!

    OdgovoriIzbriši