četvrtak, 14. travnja 2011.

Slonići za sreću

Slonići su jedan od mojih omiljenih motiva kako u decoupagu, tako i u svim drugim vidovima dekoriranja prostora. No, simbolika slona vrlo je jaka, pa evo par crtica koje bi vas mogle zanimati.

Riječ slon na kineskom zvuči vrlo nalik riječi premijer, stoga se vjeruje da slon simbolizira snagu, poštenje, mudrost, hrabrost i moralnost, sve odlike plemenitog vođe.
Prema feng shui par slonova uzdignute surle najbolje je postaviti izvan doma, sa svake strane ulaznih vrata po jednog. Također možete ih postaviti i unutar doma, ali doista pored ulaznih vrata, okrenute prema van, da bi Vas zaštitili od provalnika i opasnosti. Tako će osim zaštite privući i mnoštvo sreće u Vaš dom.

Prema budističkoj tradiciji, slon je jedan od osam svetih životinja. Često je prikazan s lotosovim cvijetom na leđima, na kojem sjedi Buddha mudrosti. Vjeruje se da je Buddha začet tako što je u obličju bijelog slona uzašao u utrobu svoje majke. Tako se do danas zadržalo vjerovanje da je viđenje ili rođenje bijelog slona znak izvanredne sreće.


Evo i mog slonića na staklenoj vazi koja prije dekoriranja i nije bila baš neka ljepotica.Mao "tunkanja", malo pozlate i omiljeni motiv sa salvete - nadam se da će i ovaj slonić svojim dobrim vibrama donijeti harmoniju i sklad u moj dom.

Broj komentara: 14:

  1. Vaza ti je prekrasna!
    Želim ti puno dobrih vibri u životu i tvom domu.
    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaza je predivna i sigurno uljepšava prostor koji si njome ukrasila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slonići su super ali i vaza koju si tako lijepo sredila..

    OdgovoriIzbriši
  4. Izbaci iz svog života vjerovanja u gluposti i sklad i harmonija će doista doći u tvoj dom, najiskrenije ti kažem!!
    Veliki pozdrav ti šaljem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je vaza, sviđaju mi se ove snažne boje sreće :)) Znala sam da slon znači sreću, ali nisam znala sve ove zanimljive crtice koje si nam otkrila. Zato hvala ti na tome :))
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vaza je zbilja predivna, odlične kombinacije boja i pozlate baš mi pršte pozitvnom energijom..

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna vaza , jako mi se sviđa !
    Moram i ja moje sloniće razmjestiti ovako kako si napisala po feng shuiu, hvala ti za ove informacije !

    OdgovoriIzbriši
  8. Vaza je super, a za ove neke stvari o kojima si pisala nisam bila čula.. Lijepo za znati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vazu si uradila zaista neopisivo dobro,boje su fantastične i stvarno zrače pozitivne vibracije :D!
    Ova pričica je izuzetno interesantna, volim sve što ima blaženu energiju u svojoj biti :)).

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepa vaza,i i meni se jako sviđaju boje na njoj. Kad ovako dobro nešto napraviš ne mogu doći loše vibracije, samo one dobre...
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan i blagoslovljen Uskrs tebi i tvojima želi Jasminka.

    OdgovoriIzbriši