ponedjeljak, 28. ožujka 2011.

Makeover stare kutije by my husband:)

Budući da kod nas u Šibeniku na žalost nema sajmova ni buvljaka na kojima bih mogla utažiti svoju glad za starim stvarima ( a nema još ni mnogo toga drugoga, no o tome nekom drugom prilikom), redovan sam kupac antiknih i drugih lijepih stvarčica preko aukcijskih portala. Kod nas to su aukcije hr., i još uvijek se nisam odlučila upustiti u shoping avanturu preko e baya u prvom redu zato jer se takve stvari zbog zloglasne hrvatske carine tamo baš i ne isplati kupovati.
Dakle, nedavno sam "upecala" jednu staru kutiju za nakit koju sam planirala dekupažirati i izmjeniti joj izgled. Kupila sam je po dosta povoljnoj cijeni jer je već na fotki bilo jasno da ju je poprilično nagrizao zub vremena pa zato valjda i nije bilo mnogo zainteresiranih kupaca.Slijedi originalna fotka.
Kad sam je dobila, odmah me je osvojila - na gornjoj strani ima prekrasn duborez sa šumskim motivom, unutra ogledalo i dva pretinca, kao stvorena za nakit i slične drangulije.
Moj zakoniti se počeo oko nje motati kao mačak oko vruće kaše sve u namjeri da me odgovori od dekupažiranja. Naime, moj voljeni suprug za razliku od mene obožava vraćati nekadašnju ljepotu vremenom nagriženim stvarima, dok im ja volim mijenjati izgled. U njemu čuči ljubitelj starina i restaurater, mnogi komadi namještaja koji su prvotno bili otpisani za daljnju uporabu pod njegovim spretnim rukama dobili su natrag svoj negdašnji sjaj.Pravi Siniša Glumčić za stare stvari, zato ovaj post i posvećujem drugoj polovici naše male ali kreativne obitelji!
I tako me je uspio odgovoriti od namjere dekupažiranja ( i to ne po prvi put, grrrr!) te sam kutiju predala u njegove ruke da je obnovi. Konačni rezultat me oduševio. Nakon što ju je najprije temeljito očistio,i poravnao neravnine, sadolinom za drvo prešao je u par slojeva preko tamnijih dijelova kutije oko središnjeg drvoreza. Nakon toga uslijedilo je lakiranje sjajnim lakom za drvo, i konačan rezultat je više nego zadovoljavajući!

Broj komentara: 12:

  1. Znaš, imao je tvoj muž pravo. Znam da bi i dekupažirano izgledalo očaravajuće, ali ovako obnovljena mislim da je isto postala prava ljepotica :))
    Svaka čast mužu restaurateru i tebi što si "upiknula" takvo blago :))
    Lijep pozdrav tandemu spasitelja starina

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa priča iz kojese vidi da radite obadvoje s ljubavlju. Ne budi tužna, neku drugu kutiju češ urediti po svom. Ova je fantastična ovakva kako je uredio tvoj muž. Pozdrav timu:):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke mužu, pravi muški kreativni pristup, bez cifranja i romantike :), mislim da je dobro što si mu popustila u namjeri da kutiji vrati život ne pretvarajući je u neku drugu kutiju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, sve pohvale boljoj polovici

    OdgovoriIzbriši
  5. ne smijem mu reći da ste ga ishvalile da se ne bi umislio :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitke muzu, kutijica je prekrasna, pravi ste kreativni tim:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoj zakoniti je jako dobar umjetnik, a tebi hvala što si me podsjetila na moju mladost i vintage modne revije. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  8. Stvarno se muški potrudio:)) Pohvale suprugu, prije svega na strpljenju da staroj kutiji podari novi sjaj (i sačuva drvorez, hehe).

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo za muža...grrrrrrr!Ali mislim da salveta ovdje stvarno ne treba!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hamlet je imao manje posla kad je odlučivao biti ili ne biti. To nije ni upola teško kao naše pitanje: salveta ili "ne salveta". Nekad je ipak bolje "ne salveta" Sve pohvale mužu. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  11. Nemoj me krivo shvatiti, ja obožavam svog muža i ne bih ga dala za ništa na ovome svijetu! Ali bi rado posudila tvog muža na kratko, baš imam jednu kutiju koju bi trebalo preurediti, a kako mi je ovaj vaš rezultat očaravajući, možda da se nekako dogovorimo, ha, ha! Moj dragi nažalost nema takvih sklonosti, šmrc :-(((

    OdgovoriIzbriši
  12. Izgleda odlično! Stvarno vrhunski posao :)

    OdgovoriIzbriši