srijeda, 23. ožujka 2011.

Ja bih još malo zime...

Eh, da, ja sam jedna od onih koji u ovo doba godine neprekidno propitkuju "Kad će više to proljeće?!". I da znate, baš sam se prije par dana razveselila kad su na meteo prognozi javili da nas već ovaj tjedan čekaju visoke temperature.
No, brzo ja mijenjam mišljenje. Evo, danas se baš radujem što su ove nedjelje najavili pogoršanje vremena, u kontinetalnom dijelu države možda čak i snijeg. Pitate se zašto?  Pa zato da prošetam ovog ljepotana:

Stvarno ne znam što mi se više sviđa - prekrasna plava boja (moja omiljena), mekoća i podatnost šala ili ovaj dražesni heklani cjvetić... Jubistacha, hvala na ovoj famoznoj nagradi!

Broj komentara: 7:

  1. Šal i cvijet su super, bit će ranojutarnjih svježina da svoj rad možeš prošetati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpuno razumljivo da priželjkuješ još zime sa ovako divnim poklonom :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Poklon je prekrasan!
    Kod mene je pravo proljeće a što se tiće godišnjih doba proljeće i zima su mi omiljene.
    Rođena sam u proljeće a zimu najviše volim zbog snijega...
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim ja da ti prognoza ide na ruku, ovako lijep šal i još ljepšu ružicu stvarno treba i javno pokazati:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan poklon :) Prateći prognozu imala buš ga vremena prošetat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf,sada mi je lakše.Već sam se pitala pa što je njoj,zar joj nije dosta???Za vikend najavljuju pad temperature pa ti se možda pruži prilika da ga prošetaš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da je bilo još zime tako da ga barem malo prošetaš i onda spremiš u ormar do jeseni :)

    OdgovoriIzbriši