srijeda, 9. ožujka 2011.

DIY - ogrlica od špage

Ovaj put ću sa vama podijeliti izradu ogrlice od špage. Osnovnu ideju sam pročitala prije dosta vremena u nekom časopisu i malo je doradila sa nekim detaljčićima.
Dakle, za ovu ogrlicu će vam trebati špaga, a može poslužiti i koža, deblji konac i slično, mnooogo perli (ja sam dio sama izradila od fimo mase), bezbojni lak za nokte, škare - i to je to!

1. Uzmete 8 niti špage dužine 2 metra, presavijete ih na pola  tako da dobijete ukupno 16 niti i formirate omču koju vrlo, vrlo čvrsto i gustim bodom omotate sa jednom od niti.
 2. Na preostale niti nanižite perle po izboru, po mogućnosti raznolike. Skupite sve niti i zavežite čvor 8 cm od omče.vrhove niti premažite bezbojnim lakom za nokte jer će se u suprotnom "rascvjetati" i nećete ih moći provući kroz rupice.

3. Zatim ponovno nižite perle na špagu i ovog puta zavežite čvor 6 cm od zadnjeg čvora. Bitno je da kolajna ne bude previše razvučena jer će tada perle "bježati". Kad ste zavezali ovaj drugi čvor niti podijelite na 3 grupe, nižite perle i na svaku grupu zavežite čvor, zatim ispod čvorova stavite po mogućnosti 3 krupnije perle, ispod njih sitnije, i onda sve grupe niti skupite u jedan čvor.Neka vas ne zavara broj niti na mojoj fotki jer ja sam dodatno uplela preostalih 8 niti, no to je teža verzija :)
4. Dalje ponavljajte postupak i pazite - razmak između čvorova ne smije biti prevelik! Kad završite, zavežite čvor, napravite fimo perlu sa velikim otvorom kroz koji ćete provući zaršetke niti. Zatim ih fiksirajte čvorićima na samom kraju - i eto kopče za omču sa početka rada!
5. I konačan rezultat je...

Broj komentara: 19:

  1. Super, simpatično i proljetno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, ovo izgleda odlično :)) hvala ti što si s nama podijelila ovu tehniku. Sviđa mi se kombinacija špage i perli, skroz natur look. Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno!!! Meni se sviđa, jer ja volim špagu i sve radove sa špagom :)))
    Hvala za ideju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično!! Bravo za tutorijal, pravo osvježenje!! A lak za nokte mi nikada ne bi pao na pamet...
    Kombinacija špage i perli mi je izvrsna:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan tutić, hvala ti na tome. A i ogrlica prekrasno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  6. baš je zanimljivo, svakako ću probati :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. špaga rules!:)) hvala na komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  8. konacan rezultat je odlican!!!!sve pohvale za ogrlicu i tutorial,bravooo!kissss!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Izgleda prelijepo, hvala sto si to podijelila sa nama:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpuno skladno i interesantno :D, jako volim špagu u svim oblicima :))).

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično izgleda;prirodno..a opet raskošno! Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super tutić!!! Igrlica izgleda fantastično!!! Ali daj mi reci iskreno, jel te ta špaga pika po vratu?

    OdgovoriIzbriši
  13. Majto - ja imam poprilično osjetljivu kožu, al ovo mi zaista ne smeta... osim toga super pristaje i na dolčevitke!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je zaista izvorno i originalno. Pozdrav. loredana

    OdgovoriIzbriši