petak, 4. veljače 2011.

Romantic roses

Kad bih imala vrt, posadila bih u njemu na desetke različitih vrsta ruža. Kad bih imala cvjećaru, ulaz  bi bio  urešen ružama penjačicama koje bi se ispreplitale iznad vrata. Jasno vam je što ću kupiti ukoliko dobijem jack pot na lotu? Pa naravno - veeliki ružičnjak! Otprilike ovakav:

Po cijele dane šetat ću u njemu, obrezivati ruže, udisati njihove prekrasne esencije, promatrati bumbare i pčele koje na njih slijeću. Crvene, žute, roze, narandžaste - sve će one naći svoje mjesto u mom ružičnjaku iz snova. Uživat ću u njihovoj ljepoti i eleganciji, a na jesen pripremati liker od ruža i džem od ružinih latica ... jeste li ikad to probali? Ako niste - obavezno morate! Usput, znate li da Bugarska nastoji upravo od prehrambenih i kozmetičkih proizvoda na bazi ruža stvoriti svjetski poznati brand? Ove jeseni kad sam bila u Sofiji i Plovdivu kupila sam nekoliko kremica od ruža i džem od ružinih latica - ovom prilikom dajem čistu peticu istima! No ne morate u Bugarsku da biste uživali u ružinim delicijama - u Skradinu, živopisnom gradiću pored Šibenika, tamošnji domoroci koji ljubomorno čuvaju svoje recepte za rakiju od skradinskih ruža rado će vas počastiti ovom delicijom!.

Ljubav prema ružama me ne napušta ni kad je decoupage u pitanju. Imam stotinu salveta sa ružama i nikad mi ih dosta! Evo jedan svježi rad namjenjen kao poklon dragoj osobi, tacna koju sam nazvala "Romantic roses" i koja će, nadam se, oplemeniti dom kojem je namijenjena.


Broj komentara: 11:

  1. Tacna je prelijepa i ja obožavam cvijeće a ruže posebno.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovakva tacna, sigurno ce oplemeniti svaki dom, prelijepa je:-)
    Zelim ti ostvarenje sna!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu salvetu, ali još je nisam upotrijebila. Sad vidim da prekrasno izgleda na tvojoj tacni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ruža je kraljica cvijeća i tako je treba tretirati. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj,koji ružičnjak!Hoćem i sebe u njemu!I ja obožavam miris ruže,ali i one divlje.I uvijek kada mi se pruži prilika volim kupiti razne preparate na bazi ruže.

    Poklon tacna je čista desetka.!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je tacna i ne sumnjam da će novom vlasniku unijeti dašak romantike u dom. A ružičnjak? Mislim da nema ljepšeg cvijeta , ne kaže se bez razloga za ružu da je kraljica cvijeća. Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Želim ti da dobiješ na lotu pa da imaš ovakav ružičnjak.
    A tacna, tacna je mrak, i ja obožavam rožice

    OdgovoriIzbriši
  8. Ruzice su prekrasne, i ja ih volim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako su nežne i slatke ove tvoje romantične ruže!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam ruže...
    Jako su ti lijepi radovi na blogu.

    Na mom blogu imaš nagradu.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Navrati, na mom blogu čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši