četvrtak, 10. veljače 2011.

Pletene haljine

Finalna sezonska sniženja su u dućanima i ja se već danima kao mačak oko vruće kaše motam oko nekoliko modela prekrasnih pletenih haljina. Izuzetno mi je drago što je pletenina postala "must have" u odijeći svake žene koja drži do svog izgleda, jer prirodni materijal poput vune ima svoju posebnu čar. Vuna je materijal koji se prilagođava tijelu, pa uz malo dobrog ukusa i vještine isticanja atributa i prikrivanja..hm...nekih sitnijih nesavršenosti, u pletenoj vunenoj haljini uvijek možete izgledati moderno i elegantno. Također, haljine možete plesti i od konca i tako postati zvijezda ljetne večeri gdje god se pojavite...
Vještije pletilje same će si isplesti onakav model kakav im se sviđa, u boji i vrsti vune koju su same odabrale, što- složit ćete se - predstavlja posebnu čar!
Evo nekih modela koji su me naprosto ostavili bez daha:
A za velemajstorice u pletenju evo i nekoliko linkova sa kojih možete downlodati zgodne sheme za pletene haljine:
gedifra knitted dress
moonlight dress
muscat dress
belted tunic dress

Broj komentara: 8:

  1. Mogu reći da mi se jako sviđa što se pletenje opet vraća u modu. Hvala ti na linkovima :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina je da su pletene haljine jako lijepe i moderne, ali po meni nisu za one koje nemaju savršenu liniju. Ako pogledaš i slike koje si sama postavila, haljine prekrasno stoje na manekenkama ... nema te pletene haljine kojom se mogu prikriti nepravilnosti, vuna i trikotaža prijanjaju uz tijelo, pa ako nekome nije u cilju nositi pletene vreće, uzaludno se nadati da će pleteninom pokriti nesavršenosti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne smijem uoće gledati linkove, samo ću uzalud sliniti. Znam ja plesti ali ipak nisam toliko spretna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh da je znati ovako plesti... odlični linkovi!!

    OdgovoriIzbriši