ponedjeljak, 7. veljače 2011.

Nagrade sa svih strana!!

Ovih dana su me zasule sa svih strana nagrade dragih kreativnih blogerica. Melanzana i Beauty&Sweets (obavezno ih posjetite!) su me obradovale sa ovom nagradom:
 zahvali i linkaj do davaoca nagrade
2. sažmi svoju blogersku filozofiju, motivaciju i iskustva u samo 5 riječi
3. proslijedi blogerima za koje misliš da imaju 'ono nešto'

Moj odgovor na drugo pitanje sadržan je na fotki koju možete vidjeti s desne strane mog bloga. "Budi kao cvijet, okreni svoje lice suncu". Kreativnost me opušta, u njoj pronalazim ispušni ventil za svoje "dnevne paranoje", a svako surfanje po blogovima dragih mi kreativki nalikuje na hod sunčanom stranom ulice.Eto, bila sam duža od "pet riječi".:))


Ovu nagradu proslijeđujem:


Art Drops
Jubistacha
pantagana
e-sidora

Također, ovom prilikom se želim zahvaliti blogerici Poezija s mora koja predstavlja pravo osvježenje na kreativnoj blogerskoj sceni na nagradi koju mi je dodijelila. Otiđite na njen blog i čitajte je s uživanjem!

Broj komentara: 6:

  1. Čestitam na lijepoj nagradi!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke na nagradi, a daj bože da si kupiš kuću a ružičnjak ćeš već posaditit. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala puno na nagradi! idem sad prosurfati tvojim blogom... :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam...i hvala lijepo draga!

    OdgovoriIzbriši