srijeda, 23. veljače 2011.

Jedno ružno iskustvo

Nešto oko Nove Godine razveselila me vijest sa She portala da sam osvojila jednu lijepu nagradu - knjigu "Prirodno" koja sadrži recepte za prirodnu i zdravu pripravu slastica. Zaista sam bila oduševljena, kako zbog krasne i korisne nagrade tako i zbog toga jer sam, eto, nakon bezbroj godina igranja nagradnih igara napokon i ja nešto osvojila.U povjerenju - na svom blogu sam planirala napisati jedan post o naj gastro blogovima i usput se pohvaliti  svojom nagradom.
Dani su prolazili ali nagrada nije dolazila iako me stanovita gospodična Lea na mail izvijestila "kako će mi knjiga biti isporučena za najkasnije 7 dana." Strpljenje je majka mudrosti pa tako i ja odlučih strpljivo čekati. Nakon dvadeset i nešto dana obratila sam joj se prvi puta mailom da je priupitam da li je došlo do nekog problema - ispričala mi se da je bila na godišnjem i da će mi nagradu isporučiti do kraja tog tjedna. U redu. Čekam ja i dalje a sumnja raste. Ako je znala da ide na godišnji, zašto mi je prvi puta rekla da će mi nagradu poslati za tjedan dana? I tako prođe još mjesec dana od knjige ni traga ni glasa. Ponovno šaljem mail - slijedi nemušto obrazloženje da mi je knjigu poslala na pogrešnu adresu no "za svega tjedan dana poslat ću vam knjigu, ne brinite se, ovo nije prijevara, srdačno vas pozdravljam."
Da, kao što pogađate - knjigu ni do danas nisam dobila. I dalje je čekam, no sad sam već poprilično sigurna da je neću dobiti. Nekako mi se čini da bih lakše probavila ovu očitu prijevaru da me gospodična Lea cijelo vrijeme nije ljubazno uvjeravala kako će mi poslati knjigu i izmišljala priče o godišnjem i pogrešnoj adresi. Kad vam netko ljubazno i u maniri bečke škole laže u lice - e to je mnogo gore nego kad vam otvoreno pokaže da laže.
Htjela sam sa vama podijeliti ovo iskustvo zato da ne nasjednete kao i ja nekom blještavom portalu na kojem se nagrade tobože dijele šakom i kapom a vi samo morate točno odgovoriti na postavljeno pitanje...  u stvari se radi o tome da vas samo žele primamiti i uvući se u vaš inbox sa reklamama sponzora koji se preko njih reklamiraju.

Broj komentara: 12:

  1. žao mi je da imaš tako negativno iskustvo ali danas više ništa nije čudo:(....svi na sve strane lažu!...
    ja naprotiv imam samo pozitivna iskustva s takvim igrama....jedno vrijeme sam igrala i moram priznati dosta toga i dobila.....uglavnom stinije stvari kao knjige,parfeme,ručnike za plažu itd....i sve mi je bilo isporučeno u roku.....
    a onda sam prestala,da ne izazivam sreću:)....
    M

    OdgovoriIzbriši
  2. jel ta Lea sa she portala ili iz neke izdavačke firme? jesi kontaktirala uredništvo she portala?

    OdgovoriIzbriši
  3. E, jbg, sigurno je bezvezan osećaj, naročito kad te neko pravi budalom sa sve finim manirima! Iskuliraj, pa opleti komentare gde kod stigneš:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Marina - ta je gospodična sa portala, barem se tako potpisala u mailu. Bensedin art -bez brige, hoću! Bit će prilike obzirom da često imaju nagradne igre:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ima nas svakakvih na žalost zato se ne sekiraj. nije vrijedno.Ima svakakvih bisera... osvojiš nešto pa ti nikad ne pošalju ili sam plačaš poštarinu a netko ti je poklonio nešto... ima svakakvih bisera na ovome svijetu. Ne nerviraj se nisu vrijedni.
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  6. Žalosno,ali ja se držim one stare poslovice "Nema đabe ni u stare babe"...
    Ja jaako rijetko nešto dobijem,mada rado dajem i razveseljavam meni drage osobice!!
    A o laži i laganju u današnje vrijeme mogli bi napisati trilogiju!!!
    U konačnici ti nisi ništa izgubila,već stekla iskustvo više-a dotična se DOOOBRANO izblamirala za samo 1 knjigu.....
    Žalim ju -iskreno!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se s poslovicom Mice torbice. Kad got sam nekaj "dobila", masno sam to platila.
    Probaj to što prije zaboravit.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. A pazi ovo, moj muž je ove jeseni sa interneta naručio jaknu u nekom web shopu, da je plati pouzećem. Kako mu se niko ništa nije javljao (slao je i neke mailove, ali nisu odgovarali), mi smo to već otpisali (trebalo je platiti pouzećem, tako da ništa nismo izgubili). I prošli tjedan, 4 mjeseca kasnije, bez ikakve najave i obavijesti, eto poštara na vrata s paketom i veli "700kn". Muž je naravno sretan što je ipak dobio jaknu, ali nevjerojatno mi je da nitko nije mogao poslati mail "gospodine krenula vam je pošiljka, pa odite na bankomat". Svakakvih ljudi ima.
    Uglavnom, da, mislim da od ovog tvog neće biti ništa, ali se nadam ipak tom postu o naj gastro blogovima :)

    OdgovoriIzbriši
  9. o, žao mi je što su te izigrali...
    O takvim stvarima treba pisati i treba javno govoriti. Takvi nisu drugo ni zaslužili, nek se zna na kakav način rade. A blogovi su pravo mjesto za to, pa nek u buduće razmisle o onome što rade.

    OdgovoriIzbriši
  10. svaka cast na postu,treba pisati o ovakvim stvarima..ja sam par puta bila izigrana u ovom virtualnom svijetu,cak i financijski ostecena,,a ponasam se kao da sam ja nekom nesto skrivila,nikad slovca o tome nisam napisala,a trebala sam..
    bravo za radove koje nisam komentirala,prepredivne su mi tacne na kojima si koristila bitumen,stvarno je carobna ta tekucina:))pusaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne razumijem namjere takvih ljudili ili portala. Jedino što si i sama rekla, da popune arhivu podacima o potencijalnim potrošačima. Pa ako im je to važnije od ovakve, za njih, negativne reklame, neka im bude. Ali stvarno nije u redu.
    Nemoj se sekirati, nisu toga vrijredni
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Grozno, dobro da si nam to naglasila da ne nasjedamo koječemu, a ti draga moja nemoj gubiti živce, čuvaj ih trebat će ti za važnije stvari.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši