nedjelja, 27. veljače 2011.

Jedan zakašnjeli šal i nagrada

Proljeće nam kuca na vrata, a ja upravo završila svoj prvi zimski šal koji svojim izgledom savršeno odgovara nazivu ovog bloga!:) Nemojte se smijati, valjda će biti prilike da ga ogrnem na sebe slijedeće zime.Kad ja nešto započnem sa iglama treba mi i par mjeseci da dovršim valjda zato je sam pod dojmom jedne krilatice iz knjige D.Chopre koja glasi "Ponašajte se kao da imate sve vrijeme ovog svijeta!"

 Od Good Ghost i Sanje dobila sam ovu nagradu:


Pravila su da preuzmeš nagradu, napišeš 7 stvari o sebi i proslijediš nagradu na 15 drugih blogova.
A sad malo psihološkog "streaptesa" o meni:
1. Volim putovati i odlaziti u prirodu, često i sama jer me priroda smiruje, inspirira i pročišćava mi dušu.
2. Bojim se visine i pokretnih stepenica.:)
4. Ribolov - lajkam.
5.Volim fino papati i žao mi je što su ljudi danas otuđeniji nego ikad - ugodna druženja uz delicije ono su što preferiram.
6. Nikako da odrastem i izuzetno me žalosti što su svi oko mene odrasli, ozbiljni i neurotični.
7. Možda sam se rodila u pravo vrijeme no definitivno na krivom mjestu.

Budući da ste mi sve jaaako drage, ne mogu izdvojiti samo 15 naj blogova pa stoga ovu nagradu prosljeđujem onim mojim sljedbenicama koje je žele staviti na svoj blog. Malo ću odstupiti od pravila, no nadam se da mi nećete zamjeriti zbog toga.

Broj komentara: 11:

  1. Šal je super, lijepe su mi kombinacije boja baš za zimu!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma di je to stiglo proljeće??? Splićani tek čekaju one tri slavne bure kada se mozak smrzne i oči zalede, hehe, ovo bi bila dobra stvar za takve "proljetne dane"...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se krilatica "Ponašajte se kao da imate sve vrijeme ovog svijeta!"
    Šetnja prirodom...jeeeee...to i ja volim i jedva čekam toplije vrijeme :)))
    Šal je super, al nadam se da ga uskoro nećeš trebati!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da si pogodila što se tiče šala.Izgleda da je zima tek stigla.
    Čestitke na nagradi.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Svo vrijeme ovog svijeta je dovoljno da se nadivim šalu koji će ti ovih dana sigurno trebati bar za šetnju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ha,ha,ha,šal ti je baš vesel.Čestitam na nagradi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Gde je proljeće? Nema ga na vidiku, ide snježni val prvo...he he
    Zgodan ti je šal

    OdgovoriIzbriši
  8. bas si fino iskombinirala boje na salu,super je..cestitke na nagradici,kissss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala svima, gušt mi je čitati vaše komentare!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sljedeći šal počneš raditi na ljeto, pa je taman gotov za zimu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala na posjeti, a šal je pravi veseli kontrast boja, taman završen za buru. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši