nedjelja, 13. veljače 2011.

Decoupage vikend

Ovaj vikend me uhvatila manija preuređivanja odbačene kartonske ambalaže. Za početak ova rola pooovećeg toaletnog papira (donijela sam je iz firme, tolike role mi ne kupujemo kod kuće :))) , nakon što je već neko vrijeme u planu za reciklažu danas je, eto, došla na red. Zajedno sa poklopcem male teglice meda.


Budući da mi se skupilo dosta olovaka i flomastera, odlučila sam sačiniti - još jedan držač olovaka. Ako ste pratili moj blog mogli ste do sad zaključiti da sam malo opsjednuta sa preuređivanjem limenki u ovu svrhu.:) Uglavnom, obojala sam ovaj šareni dio poklopca u bijelo i prelakirala, a zatim i cijelu kartonsku tubu iznutra i izvana i nakon toga dekupažirala... Kad sam spojila jedno i drugo ispao je ovaj rezultat:
Slijedeća na red je došla jedna kutija "Narodnih novina", nimalo privlačnog, službeničko-činovničkog izgleda :

E sad, iako nisam neki veliki ljubitelj Valentinova , pri ruci mi se (slučajno, hm??) nasla jedna simpatična salvetica sa srcima i ružicama i odlučila sam je iskoristiti. Problem je, međutim, bio u tome što mi je jedna salvetica bila premalena za cijelu kutiju , pa sam se pomogla - crvenim dugmićima. I inače volim svašta nabacati na kutije, čipku, krpice, stare razglednice , sve što se zalijepiti može! No o tome u nekom slijećem postu. Ova kutija inače ima i svoj naziv - tutorial box - budući da će mi služiti da u nju slažem sve one tutorijale koje brižljivo printam sa vaših blogova.

Broj komentara: 14:

  1. Prekrasni radovi, odlično si iskoristila vikend, bravo!
    Kiss i sretno Valentinovo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si se baša divno zabavila! Tutorial kutijica ne samo da je prelepa već je i super ideja za dobru organizaciju papirića :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidiš,vidiš-tebi je to ispalo fantastično. Moram razmisliti i razgledati se okolo. Možda i upotrijebim tvoje ideje za sličnu namjenu. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo si super sredila, baš interesantna ideja.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja ideja je primjer kako se recikliranjem mogu napraviti čuda i da nisi rekla od čega ti je napravljen ovaj držač za olovke nitko ne bi pogodio...odlično si se dosjetila da staviš poklopac na dno kako bi ovakav, inače lagan, držač bio stabilniji...sve 5!!!
    Tutorial box je super...i ja sam krenula sa takvom kutijom, ali se s vremenom kutija povećavala... :))))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Palac gore za reciklažu! I još kakvu! Divno si obradila ove "dosadne" stvarčice. Olovke će uživati u novom držaću a tutorial box, vjerujem, brzo napuniti korisnim uputama (morat češ po još jednu Narodne novine kutiju).

    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve je za pet... ideja s dugmićima mi je super originalna, divno se uklopila. Za tvoju maštovitost i osvješćenost imaš nagradu na mom blogu.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ideje od recikliranih materijala jer su korisne, lijepe i jeftine. Radovi za pet. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  9. Fenomenalna reciklaža!! Od dosadnih, beskorisnih stvari napraviti ovakve ljepotice!! Odlično:))

    OdgovoriIzbriši
  10. drago mi je što vam se sviđaju moji radovi :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlična reciklaža, sviđa mi se kako si to "upakirala":)

    OdgovoriIzbriši
  12. Živjela reciklaža,toalet papir i narodne novine.Odlično je!

    OdgovoriIzbriši