ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Započnimo 2011. sa nagradom!

Svoj prvi post u novoj 2011. godini započinjem jednom - nagradom. Dobar početak, zar ne?:)
Arba me pozvala da sudjelujem u simpatičnoj igri koja se bavi jednom od meni omiljenih tema - putovanjima. A pitanje glasi: koje tri destinacije bih željela posjetiti izašto? Evo mojih odgovora:

1. Indija - zato jer se radi o jednoj zanimljivoj kulturi totalno drugačijoj od naše. Sviđa mi se način na koji Indijci poimaju život i vjeru.

2. Grčka - zato jer obožavam grčku mitologiju, i zato jer je antička Grčka kolijevka suvremene civilizacije.

3. Irska - "zeleni otok", mistična zemlja legendi o vitezovima. Mislim da bi mi se vrlo svidjela tamošnja flora i fauna, kao i bančenje u nekom od pubova. :)

Ovu nagradu proslijeđujem prvoj petorici mojih sljedbenica koje se jave sa komentarom na ovaj post! Hajde da vas vidim!:)

3 komentara:

  1. Cestitam na nagradi, zelim da ti se ove godine ostvari barem jedna destinacija:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne bih nagradicu već da me povedeš na svoje omiljene destinascije...mjauuuuuuuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na nagradi i želim lijepo i veselo putovanje. Volim se igrati ali i zaslužiti nagradu.

    OdgovoriIzbriši