nedjelja, 16. siječnja 2011.

Ružice

Ne znam je li razlog tome ovo prekrasno vrijeme koje kod nas u Dalmaciji izgleda kao preuranjeno proljeće, no ovih dana sam se dala u izradu broševa u obliku ružica. Tutorijal za to sam pronašla na izvanrednom Lenkinom blogu Krpice i konci i to na ovoj strani pa bih ovom prilikom iskoristila reći i to da su za nas u čijim gradovima se ne održavaju kreativni tečajevi ovakvih blogovi sa obiljem korisnih tutorijala pravo blago iz kojeg možemo puno naučiti. Evo mojih ružica napravljenih od ostataka tkanine, nakon što sam ih napravila onako kako nas je Lenka "svitovala" odzada sam zalijepila komadić fizelina i kopču - i broševi su spremni za uporabu!


Broj komentara: 7:

  1. Jako lijepo draga bjonda, sve pohvale za trud i rad!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne ružice, ja ih koristim u svim mogućim prilikama!! (mama me zove, evo moje ružice...)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha, dobrodošla na ovu stranu :) meni su ružice hit sezone, tj svakorazni cvjetići. krasne su ti, i vrlo nosive, a nadam se tek jedne od mnogih :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ružice, ružice, te divne ružice, obožavam ružice!!! Suuuper su mi tvoje ružice!!! Mljac:-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. divne su ti ruzice,ma bravo..nadam se da cu i ja jednom nesto slicno napravit,zelja mi je,ali nikako pocet:))pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši